|
totally overdressed understament bro! |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:52:28 )
|
| |
|
Seefysh rocked www.tiekstramedia.nl/seefysh |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:51:55 )
|
|
http://come.to/kerstbal |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:50:59 )
|
|
Punk Rules |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:50:34 )
|
|
je moet niet willen wat je al hebt |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:50:14 )
|
|
dit is niet cool ik sta nog lang niet in de top tien en dat wil ik natuurlijk wel |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:49:39 )
|
|
molenwiek@home.nl |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:48:55 )
|
|
ik is de enige de zonder een reden op deze aardbol rondloopt |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:44:42 )
|
|
LIfe sucks, but it will be better when I'm not here anymore, too bad that I'm not leaving |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:44:13 )
|
|
qui non vivet non morietur |
(
Molenwiek
)
(
03-06-2000 14:42:48 )
|
|
Tell your story walking bro |
(
Icarus
)
(
02-06-2000 11:15:26 )
|
|
ff ccatchy zinnetje voor zo'n partietje:"when I raise my trigger finger all ya f*ck*rs hit da deck! |
(
Blacktop
)
(
31-05-2000 18:44:55 )
|
| |
|
Naast leer rubber latex en luier fetisj ideetjes? |
(
Blacktop
)
(
31-05-2000 18:43:05 )
|
|
wrong party......sorry......iemand nog andere ideen dan? |
(
Blacktop
)
(
31-05-2000 18:42:30 )
|
|
Ik denk dat ik maar niet uitgenodigd wil worden :) |
(
Icarus
)
(
31-05-2000 09:33:58 )
|
|
blacktop: getverdemme! wat voor viezigheid had jij nou weer in gedachten??? |
(
BeyonderGod
)
(
30-05-2000 16:52:21 )
|
|
Ook weerhaak-dildo's toe gestaan op die cyber-fuif? |
(
Blacktop
)
(
30-05-2000 15:19:53 )
|
|
enn rubber, en vaseline... |
(
BeyonderGod
)
(
30-05-2000 15:15:46 )
|
|
hey I'm Great...mail me at p.o.veijer@gelrevision.nl |
(
The Great Paul
)
(
30-05-2000 13:53:38 )
|
|
hey |
(
The Great Paul
)
(
30-05-2000 13:52:16 )
|
|
Nou dat word een seefe fuif dan, mat dat latex. |
(
Icarus
)
(
30-05-2000 10:19:26 )
|
|
En ik me latex cyber-fuif masker... |
(
BeyonderGod
)
(
30-05-2000 10:12:20 )
|
|
Ach, bijna op de helft ;) |
(
Tycoon
)
(
29-05-2000 12:56:14 )
|
|
jahoor...hebbik net me cyberfuif feestpak aangetrokken... |
(
Icarus
)
(
29-05-2000 12:41:29 )
|
|
Ik dacht dat jij allang op 2400 keer zat .... valt dat ff tegen! :) |
(
Sane
)
(
28-05-2000 17:55:05 )
|
|
Hmmmm... misschien dat ik wel stop bij de 2400 ;) |
(
Tycoon
)
(
28-05-2000 16:08:24 )
|
|
tyc: jij? ;) 2400 keer op de wall lijkt genoeg? Of niet? Is het dan nooit genoeg? :)) Ego-tripper!!!! :)) ok, dit gaat nergens over .... |
(
Sane
)
(
28-05-2000 14:25:24 )
|
|
Joehoe! |
(
iSo
)
(
27-05-2000 11:31:52 )
|
|
Heej, wie zou hier stoppen Sane? :) |
(
Tycoon
)
(
27-05-2000 00:49:54 )
|
|
Stopt dit dan nooit?! :) |
(
Sane
)
(
26-05-2000 23:42:32 )
|
|
Wat in ieder geval heel tof is aan bij amercom werken is dat the wall uiteindelijk eens lekker snelllllllllll is! |
(
Blacktop
)
(
26-05-2000 13:23:09 )
|
|
Live sucks.... Live sucks soooo good. |
(
BlindV
)
(
26-05-2000 11:13:24 )
|
|
En hoe had u dat gedacht? |
(
Tycoon
)
(
26-05-2000 10:47:38 )
|
|
...dusse... geen virtuele cyber-fuif dan? |
(
BeyonderGod
)
(
26-05-2000 09:45:00 )
|
|
Meer een Questbook :) |
(
Tycoon
)
(
25-05-2000 20:08:16 )
|
|
Nou whizz....ik heb je mijn nieuwe uestbook beginnetje laten zien, ik maak gewoon een Super-Wall, met persoonlijke berichten service, tekeningetjes(flash) etc..... |
(
Blacktop
)
(
25-05-2000 18:53:40 )
|
|
Hmm.. jammer dat thewall.com al bestaat. |
(
Whaley
)
(
25-05-2000 16:37:01 )
|
|
Watte... Wat dacht u van een virtuele cyber-fuif? Ja... |
(
BeyonderGod
)
(
25-05-2000 15:33:57 )
|
|
nou wat moeten we doen om dit weer een beetje leven in te blazen, voorstellen ? |
(
whizzkid
)
(
25-05-2000 14:18:13 )
|
|
Morsdood. Maar goed dat het niet commercieel is, anders waren we hardstikke failliet. Blah blah blah :) |
(
Tycoon
)
(
25-05-2000 12:59:47 )
|
|
Nou, volgens mij is de wall al bijna een flatliner, strax zijn we de dead poet society! |
(
Blacktop
)
(
25-05-2000 12:16:36 )
|
|
Gefeliciteerd.. denk ik |
(
Whaley
)
(
24-05-2000 17:13:54 )
|
|
hey! leeft dit nog? :) |
(
Whaley
)
(
24-05-2000 17:03:26 )
|
|
Nou, gefeliciteerd dan! |
(
BeyonderGod
)
(
24-05-2000 16:56:02 )
|
|
blacktop moet lekker met een nederlands toetsenbord werken jaahahahaha 8P oh shit ik nu ook. grom |
(
whizzkid
)
(
24-05-2000 14:43:36 )
|
|
Ja! Ik natuurlijk Blacktop. Wat doe je nu dan voor werk en waar? |
(
Icarus
)
(
24-05-2000 13:50:42 )
|
|
nou whizz, als we zo gaan doen; weg met collegialiteit?Wil iemand me congratten met mijn nieuwe baan? |
(
Blacktop
)
(
24-05-2000 10:49:59 )
|
|
zo.... nou is iedereen zeker heel blij.... want dan kan die niet meer JULLIE collega worden njihihi |
(
whizzkid
)
(
24-05-2000 10:03:42 )
|
|
blacktop is nu mijn collega |
(
whizzkid
)
(
24-05-2000 10:03:18 )
|
|
No i don't, thank you for asking... |
(
BeyonderGod
)
(
24-05-2000 10:00:03 )
|
|
Does anyone have the new Dixie Chicks CD? Earl song is SATANIC!! look into it. |
(
Quikniz
)
(
24-05-2000 08:39:36 )
|
|
hmmmmja. okee. Ik geloof dat Alicia het iets anders zei maar dit was wel de strekking. Hmm |
(
Icarus
)
(
23-05-2000 15:45:15 )
|
|
Okee, dat wil ik best geloven... nu je't zegt :) |
(
BeyonderGod
)
(
23-05-2000 15:10:09 )
|
|
Nou geloof me maar: I look great from a distance but when you get closer I'm SO fucked up :-) |
(
Icarus
)
(
23-05-2000 14:24:38 )
|
|
Icarus: Nou, ik wil eerst eigenlijk wel wat zien... voorda'k m'n laatste beweering ga posten... |
(
BeyonderGod
)
(
23-05-2000 13:24:46 )
|
|
ja! Maar jij meent dat ik niet zo Monet ben als ik beweer, m'n beste Beyonder? |
(
Icarus
)
(
22-05-2000 16:53:01 )
|
|
Zo! Icarus, man! Da's nog es op 't zelfde moment! |
(
BeyonderGod
)
(
22-05-2000 13:09:05 )
|
|
Ehm... Nou.. |
(
BeyonderGod
)
(
22-05-2000 13:08:19 )
|
|
Icarusje is in de war |
(
Icarus
)
(
22-05-2000 13:08:07 )
|
|
Ow... zeker weten? |
(
Tycoon
)
(
22-05-2000 12:41:36 )
|
|
Nee |
(
BeyonderGod
)
(
22-05-2000 12:40:29 )
|
|
Ja |
(
Tycoon
)
(
20-05-2000 14:34:51 )
|
|
I'm such a Monet :) |
(
Icarus
)
(
19-05-2000 10:42:05 )
|
|
Wow, live chat! |
(
Eddie J (ADJ)
)
(
18-05-2000 10:37:43 )
|
|
De techniek staat voor niks joh |
(
Tycoon
)
(
18-05-2000 10:12:49 )
|
|
Huh? Verstuurt een film et Alicia Silverstone nou ook al mail? |
(
Icarus
)
(
18-05-2000 09:59:10 )
|
|
*Clueless* :) |
(
Tycoon
)
(
17-05-2000 21:43:05 )
|
|
:-).. I'm going to check the links next week... I'm going to update the site a little more... where did you get that mail from ? ;-) |
(
Develin
)
(
17-05-2000 19:43:23 )
|
|
wij zijn koel |
(
whizzkid
)
(
17-05-2000 19:18:08 )
|
|
Pompiedompompooooom :) |
(
Icarus
)
(
17-05-2000 14:22:12 )
|
|
Cool site Dev. By the way, I got the mail about it last week as well ;) eeeeeeeeeeeeerm.. some links are dead (error 404) |
(
Tycoon
)
(
17-05-2000 13:36:00 )
|
|
Yeah! I'm still kickin' ;-)... I have way to much exams comming up in school now, otherwise it's great. Great weather too ;-D... I like your site Tyc... Check out mine and tell me what you think -> http://www.onyxsoft.nu Only Amiga ofcourse.... |
(
Develin
)
(
16-05-2000 18:43:04 )
|
|
teehee |
(
BeyonderGod
)
(
16-05-2000 16:57:33 )
|
|
Altijd leuk om te zien hoe bescheiden Tycoon oude bekenden tegemoet treedt |
(
Icarus
)
(
16-05-2000 13:42:15 )
|
|
Develin!! How are you? Yes, the wall is still alive and I'm number 1! :) |
(
Tycoon
)
(
16-05-2000 10:09:30 )
|
|
So this wall is still alive ;-).. Hi there old fellas! |
(
Develin
)
(
15-05-2000 21:40:35 )
|
|
mmmm, guinness... |
(
BeyonderGod
)
(
15-05-2000 14:31:09 )
|
|
Tuurlijk joh |
(
Tycoon
)
(
15-05-2000 13:06:19 )
|
|
omdat ik eerst dacht, ohja dinges.. hoe heettie ook weer... en heu ik had hem me iets anders herinnerd, maarja tis ook al wat, 2 jaar sinds ik je vorige keer zag ofzow hehehe |
(
whizzkid
)
(
15-05-2000 12:36:04 )
|
|
Nou nou.. wel opletten he.. die staat dus tegenwoordig op de members page, maargoed een beetje extra reclame kan geen kwaad: http://www.tycoon.mxm.cx |
(
Tycoon
)
(
12-05-2000 15:12:18 )
|
|
En je url is ookalweer? |
(
Icarus
)
(
12-05-2000 12:53:23 )
|
|
Ja, youpie want ik had net een banaan-related youp file op m'n page erbij gezet.. kijk maar eens... :) |
(
Tycoon
)
(
12-05-2000 12:29:30 )
|
|
He Whizzz...... SORRYYYYYYYY was daar bezig, dacht dat jij mij herkende, btw waarom riep jij niet HEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!Ralphieee eeeeeeeeeeee.....................!!!!!!!! !!!!!!!!Zijn die gaten al dicht trouwens? mzzl |
(
Blacktop
)
(
12-05-2000 11:26:26 )
|
|
Youpie? |
(
Icarus
)
(
12-05-2000 09:56:08 )
|
|
Youpie! Mijn homepage staat nu op de member page :) |
(
Tycoon
)
(
11-05-2000 22:34:17 )
|
|
Yes DIE! =) |
(
Tycoon
)
(
11-05-2000 12:45:59 )
|
|
Ja, ja... Die Wim Kok... |
(
BeyonderGod
)
(
11-05-2000 10:14:15 )
|
|
In m'n afvoerstop? Liever niet! |
(
Tycoon
)
(
10-05-2000 22:09:08 )
|
|
Ah, jullie kenne mekaar? |
(
Icarus
)
(
10-05-2000 15:41:59 )
|
|
verrek, loopt die blacktop zomaar hier rond op het bedrijf. zegt nie eens 'hee whizzie' ofzo, tssssssss |
(
whizzkid
)
(
10-05-2000 15:06:37 )
|
|
Maar dat is nog niet zo ver :( Iedereen verder in slaap gesukkeld? Als ik em in je afvoerstop! |
(
Icarus
)
(
10-05-2000 13:32:31 )
|
|
Zodra ik een auto van de zaak krijg misschien. |
(
Icarus
)
(
09-05-2000 10:50:23 )
|
|
ewwww.... |
(
BeyonderGod
)
(
09-05-2000 09:43:09 )
|
|
Lekkerrrrrr hoor... denk je dat je door de regen aan het fietsen bent, blijken het fruitvliegjes te zijn... heeft iemand toevallig nog zo'n vooruit met 4 wielen enzo te koop? :) |
(
Tycoon
)
(
08-05-2000 20:06:16 )
|
|
Gezellie hiero, hoor.... |
(
BeyonderGod
)
(
08-05-2000 15:54:22 )
|
|
Hee Blacktop! Welkom trug hoor, maar hoezo ook ik Brutus? |
(
Icarus
)
(
08-05-2000 11:40:45 )
|
|
Nou... Ik liever niet... da's een principe kwestie... 't spijt me :) |
(
BeyonderGod
)
(
08-05-2000 10:03:42 )
|
|
Ja hoor... hoi |
(
Tycoon
)
(
05-05-2000 21:38:52 )
|
|
Iemand die me hartelijk wil terug verwelkomen? |
(
Blacktop
)
(
05-05-2000 15:53:19 )
|
|
Vette pech voor de kabouters |
(
Tycoon
)
(
04-05-2000 20:26:42 )
|