|
Ennnnnn Weg is de spammert... |
(
Whizzkid
)
(
04-06-1999 12:41:06 )
|
| |
|
grom grom en mijn cdtv wil nie eens op de tv werken, weet iemand hoe ik em PAL kan maken? zonder geld ervoor uit te geven natuurlijk 8P |
(
Whizzkid
)
(
04-06-1999 12:39:14 )
|
|
Koel Tycie! wat doet dat genlockding? En werkt de A500 die er in zit? ;-) |
(
Whaley
)
(
04-06-1999 11:29:25 )
|
|
Ha! Sinds vandaag nieuwe windoose bakken op het werk |
(
Icarus
)
(
04-06-1999 11:27:52 )
|
|
...eerst ff koffie |
(
Icarus
)
(
04-06-1999 09:35:28 )
|
|
En OOK goeiemorgen! |
(
Icarus
)
(
04-06-1999 09:34:28 )
|
|
Aar-ie-es-pie-ie-sie-tie! Find out what it means to me! Ooooeeeh! Yeah baaby! |
(
Icarus
)
(
04-06-1999 09:33:48 )
|
|
Die zijn toch altijd raar? You mother######, you can't satisfy me with yo little ####, go #### your mother!... Niet alledaags voor mij in iedergeval :) |
(
BeyonderGod
)
(
04-06-1999 09:31:33 )
|
|
Gelukt! Jaaaaaaah de genlock werkt ook!! Rare teksten op Jerry Springer vandaag trouwens :) |
(
Tycoon
)
(
04-06-1999 00:49:47 )
|
|
/me gaat direkt es in de nieuwe CDTV schroeven... lalala |
(
Tycoon
)
(
03-06-1999 23:22:42 )
|
|
Wat een ongelooflijke irritant KUT kereltje die spammer ..... *GAAAAAAHAAAAAAAP* |
(
Sane
)
(
03-06-1999 23:08:32 )
|
|
Liz: nog niet geprobeerd :) |
(
Whaley
)
(
03-06-1999 21:39:39 )
|
| |
|
whaley: is het nou nog gelukt met de invinitiv?:) (en nee ik heb geen losse schroefjes ed. meer gevonden;) |
(
e-liza
)
(
03-06-1999 16:49:08 )
|
|
I want it all:) |
(
e-liza
)
(
03-06-1999 16:47:59 )
|
|
volgens mij gaat er hier iemand voor de highscore.....volgende keer alleen 's proberen zonder te cheaten, is veel leuker!:) |
(
e-liza
)
(
03-06-1999 16:39:09 )
|
|
Spam™! Spam™! Spam™! |
(
)
(
03-06-1999 16:34:19 )
|
|
Spam™! Spam™! Spam™! Spam™! Spam™! |
(
)
(
03-06-1999 16:34:02 )
|
|
Spam™! Spam™! |
(
)
(
03-06-1999 16:33:33 )
|
|
Oh dear god! NeH has returned, AAAAAAAAAAAARRGGHH!!!!!!... |
(
BeyonderGod
)
(
03-06-1999 16:31:49 )
|
|
icarus: nope... M'n pa heb 'em mee naar z'n werk... :( |
(
BeyonderGod
)
(
03-06-1999 16:30:55 )
|
|
en nou heb ik mijn - - - ™ ook weer terug. |
(
)
(
03-06-1999 16:28:04 )
|
|
Neh zeg.....dat was geen spam dat was NeH |
(
NeHBack
)
(
03-06-1999 16:26:19 )
|
|
nou ... dat sloeg dus nergens op .... zoals het hier hoort ;) |
(
Sane
)
(
03-06-1999 14:57:51 )
|
|
all I want is money, fuck the fame (and respect) |
(
Sane
)
(
03-06-1999 14:56:38 )
|
|
BeyonderGod: Volkskrant gelezen? |
(
Icarus
)
(
03-06-1999 12:44:43 )
|
|
Icarus: Respect? :) |
(
BeyonderGod
)
(
03-06-1999 11:12:19 )
|
|
Wat zou ik willen? |
(
Icarus
)
(
03-06-1999 10:21:12 )
|
|
Daar kun je schijnbaar ook wel iets mee ja. verbranden enzo :) |
(
Whaley
)
(
03-06-1999 09:36:37 )
|
|
Ik wil geld... |
(
BeyonderGod
)
(
03-06-1999 09:32:25 )
|
|
Ik wil mindstorms |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 23:40:58 )
|
|
Nou saai hoor, de afwas laten doen. |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 23:40:37 )
|
|
Ik wil ook Lego... ehm... ik bedoel slaafjes |
(
Tycoon
)
(
02-06-1999 19:42:55 )
|
|
laten we meteen het verhaal van de slaafjes maar uit de wereld helpen hierbij....NATUURLIJK wil ik wel de slaafjes van sinterklaas hebben en in spanje wonen...rare vraag hoor:D (STEL je voor NOOOIT meer afwassen, de was doen, koken.........hm:) |
(
e-liza
)
(
02-06-1999 16:44:32 )
|
|
ohja tip: begin aan de 8erkant van de 'deksel' |
(
liz
)
(
02-06-1999 16:31:19 )
|
|
invinitiv....every item fits:D |
(
liz
)
(
02-06-1999 16:30:30 )
|
|
oh en net als bij lego...raak de steentjes niet kwijt!:) |
(
liz
)
(
02-06-1999 16:30:06 )
|
|
beste whaley...de invinitiv tower is net lego...gewoon flink rukken en klikken enzo en je bent erin:) suc6! |
(
e-liza
)
(
02-06-1999 16:28:00 )
|
|
Een PTTer met een flink ruisende autotelefoon !#)(&!_# |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 16:16:38 )
|
|
Shit, de telefoon gaat |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 16:14:07 )
|
|
Hoe maak je eigenlijk een Infinitiv tower open? |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 13:42:45 )
|
|
fijn, nu kan ik tenminste lezen dat E-liza slaafjes in Spanje wil hebben. |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 13:39:34 )
|
|
Ja, help Tycie! |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 13:37:38 )
|
|
There, i cut that spam of NEH out of the list... no cheatin |
(
Whizzkid
)
(
02-06-1999 11:27:28 )
|
|
I'm looking for the install disk of the Snapshot Studio Pro... Can anybody help? Any idea where too look? HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP! |
(
Tycoon
)
(
02-06-1999 11:19:26 )
|
|
Dit patroon wel heel erg |
(
Whaley
)
(
02-06-1999 09:55:15 )
|
|
NeH !NeHNeH !NeHNeH !NeHNeH !NeHNeH !NeHN eH !NeH ????? |
(
BeyonderGod
)
(
02-06-1999 09:27:41 )
|
|
Borduren IS saai Sane... |
(
Tycoon
)
(
01-06-1999 21:19:50 )
|
|
patroonborduren? Ik vindt t voornamelijk saai .... ;) |
(
Sane
)
(
01-06-1999 16:21:47 )
|
|
*GAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAP & ZUCHT* |
(
Sane
)
(
01-06-1999 16:20:31 )
|
|
hehehehe wat is dit een cursus patroonborduren?:D |
(
e-liza
)
(
01-06-1999 16:20:10 )
|
|
you might be coolandniceandpretty but uhhhhh uhhh you are not nice |
(
)
(
01-06-1999 13:36:45 )
|
|
well let me tell you something |
(
)
(
01-06-1999 13:36:07 )
|
|
....so now it's name calling huh what did i ever do to you? Pee over you ? |
(
)
(
01-06-1999 13:33:18 )
|
|
Ok, me Icarus, but you Narcissus. Remember what happened? |
(
Icarus
)
(
01-06-1999 13:29:57 )
|
|
NeH™!NeH™!NeH™!NeH™!NeH™! |
(
)
(
01-06-1999 13:25:23 )
|
|
Nope but my wings don't melt... |
(
)
(
01-06-1999 13:24:15 )
|
|
hE WHIZZ WAT BETEKENT DIT : Đ/LM/W3SVC/3/Root |
(
)
(
01-06-1999 13:23:21 )
|
|
Hmmm. Ever thought of getting a job? A life? GROWING A BRAIN? :-D |
(
Icarus
)
(
01-06-1999 13:23:04 )
|
|
I Think Someone has too much free time on his hands 8) |
(
Whizzkid
)
(
01-06-1999 13:21:56 )
|
|
NeH(ehehehehe)™! |
(
)
(
01-06-1999 13:13:58 )
|
|
Waarom zou het subtiel moeten ? |
(
)
(
01-06-1999 13:13:02 )
|
|
<TITLE>Oopsie</TITLE> |
(
)
(
01-06-1999 13:11:16 )
|
|
Zo kan het ook, maar dat is niet echt subtiel.... |
(
Tycoon
)
(
01-06-1999 13:11:12 )
|
|
<TR><TD><FONT SIZE= 2 COLOR= |
(
)
(
01-06-1999 13:00:50 )
|
|
NeH™! Your personal wall hitman! |
(
)
(
01-06-1999 12:39:50 )
|
|
neh ik 54 zinnen bij elkaar ok? |
(
neh
)
(
01-06-1999 11:45:46 )
|
|
ik hoef nog iets van 10 zinnetjes en dan heb ik lrnz uiteindelijk ingehaald... |
(
blacktop
)
(
01-06-1999 11:43:16 )
|
|
magic uit de top 100? |
(
neh
)
(
01-06-1999 11:42:07 )
|
|
wat is uit? |
(
blacktop
)
(
01-06-1999 11:41:29 )
|
|
magic uit de top 10 |
(
neh
)
(
01-06-1999 11:40:42 )
|
|
Issie er al uit of wat? |
(
OME^ijS
)
(
01-06-1999 11:36:43 )
|
|
SPELLINGSCONTROLE : Gewript=geript.... |
(
blacktop
)
(
01-06-1999 11:36:39 )
|
|
was het iemand al opgevallen dat het "wind" geluidje uit unreal gewript is door telford.....in hun nieuwe "pak me en bel me daarna" reclame ( je weet wel die met die drie mafia lui die iemand begraven op het strand) is het geluidje op de achtergrond te horen............ |
(
blacktop
)
(
01-06-1999 11:35:50 )
|
|
ut valt mij op (of om) dat het hier zo stil is......(moet je horen: je hoort hier helemaal niks) |
(
blacktop
)
(
01-06-1999 11:34:50 )
|
|
e-liza: wil je zijn slaafjes......???? |
(
blacktop
)
(
01-06-1999 11:33:01 )
|
|
Ik heb gehoord dat de paashaas in het ziekenhuis ligt... |
(
BeyonderGod
)
(
01-06-1999 09:29:45 )
|
|
hmmm.. dit wordt project van enkele dagen =) |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 23:46:48 )
|
|
De Kerstman heeft het ook niet slecht denk ik. |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 23:38:19 )
|
|
ja wel goed denk ik die zit nu lekker met z'n slaafjes in spanje....wil ik ook wel:) |
(
e-liza
)
(
31-05-1999 23:35:37 )
|
|
Hoe zou het met Sinterklaas zijn? |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 23:34:27 )
|
|
Ach het gaat best hoor, alleen een beetje slaperig... |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 23:33:07 )
|
|
gaat goed hoor tycoon en met jou? |
(
e-liza
)
(
31-05-1999 23:32:03 )
|
|
Nee he? Niet echt... Maar heb jij een beter idee? |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 23:31:32 )
|
|
dit schiet niet op zo:/ |
(
e-liza
)
(
31-05-1999 23:30:03 )
|
|
Hee LIZ! Hoe is het nou? |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 23:29:54 )
|
|
ok ik schrijf nog ff op de wall er moet iemand uit de stats heb ik begrepen:) |
(
e-liza
)
(
31-05-1999 23:28:59 )
|
|
iSo: kweenie, van een of andere ftp hehehe =) Maare.. kan ik de cd een keertje lenen, want de boel piept hier als ik het op MD wil zetten... |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 22:30:53 )
|
|
*GaaaaaaahaaaaaaaP* |
(
Sane
)
(
31-05-1999 19:41:15 )
|
|
Als ze er erg desperate zijn lijkt het me niet zo veel ;) |
(
Whaley
)
(
31-05-1999 18:52:19 )
|
|
Lieverdjes, zouden jullie me alsjeblieft willen helpen? Misschien kennen jullie iemand die een leuke baan in Maastricht of Heerlen wil? hihi |
(
Icarus
)
(
31-05-1999 17:28:17 )
|
|
Tycoon: hoe kom je aan die mp3's !?!? |
(
iSo
)
(
31-05-1999 17:20:37 )
|
|
nieuwe dag mooi weer en ziek...wat wil ik nog meer!:) Liz gaat fijn ff in de zon liggen! l8ers! |
(
e-liza
)
(
31-05-1999 15:49:23 )
|
|
Live zijn ze nog veel beter.. zien zien zien! |
(
Whaley
)
(
31-05-1999 14:14:38 )
|
|
Fear Of Fours is inderdaad erg goed.. Gelukkig heb ik die als MP3, dusse.. watnou kopen? :) |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 13:40:33 )
|
|
ehm... blij dat je rood staat? |
(
Tycoon
)
(
31-05-1999 13:35:12 )
|
|
nou ja....bijna dan.....maar ik ben wel ROOD!!oh blij! |
(
blacktop
)
(
31-05-1999 11:40:18 )
|
|
port64.nu???? BEN IK DAAR GEEN ADMIN?????OH JA...DAAR BEN IK ADMIN!!!!!hahaha.... |
(
blacktop
)
(
31-05-1999 11:39:02 )
|
|
Oooh, wat is "Fear of fours" van "Lamb" goed!!!!! Kopen, allemaal kopen!!!!! |
(
BeyonderGod
)
(
31-05-1999 09:28:57 )
|
|
Hier krijg je dus een punthoofd van he? |
(
Whaley
)
(
31-05-1999 07:44:21 )
|
|
jaja... blaat |
(
Tycoon
)
(
30-05-1999 22:27:39 )
|