|
't is hier wel stil hoor........ff kijkuh hoe dah komt dan.........oooohhhh......ik zie het al........magic heeft wat gepost..........everybody plays dead? |
(
Blacktop
)
(
15-02-2000 18:54:36 )
|
| |
|
ik heb je mijn ceevee getuurd toch; mail maar wat....??? |
(
Blacktop
)
(
15-02-2000 18:52:35 )
|
|
Blacktop, 'k heb nog geen tijd gehad. Ben jij al verder? |
(
Icarus
)
(
15-02-2000 15:03:11 )
|
|
Met lisa natuurlijk! |
(
Icarus
)
(
15-02-2000 13:52:57 )
|
|
Samen met wie? |
(
Tycoon
)
(
15-02-2000 12:41:40 )
|
|
Tjongejonge Tycoon, ga nou gewoon samen je copietjes kijken :) |
(
Icarus
)
(
15-02-2000 11:47:41 )
|
|
En hoe oud is ze? :) |
(
Tycoon
)
(
14-02-2000 12:56:30 )
|
|
hmmmm, lisa... ehh... 'kbedoel, wie's lisa? :p |
(
BeyonderGod
)
(
14-02-2000 11:34:49 )
|
|
eeeeeeeeeeeeeeuh... copietjes? Wie is Lisa trouwens? |
(
Tycoon
)
(
13-02-2000 22:31:31 )
|
|
tycoon waar heb jij copietjes van |
(
lisa
)
(
13-02-2000 20:15:34 )
|
|
school sucks |
(
Gangster
)
(
13-02-2000 20:13:07 )
|
|
hoeperdepoep zat op de stoep en laten we vrolijk wezen? |
(
Sane
)
(
13-02-2000 11:56:01 )
|
| |
|
Met kandij? |
(
Tycoon
)
(
12-02-2000 18:00:48 )
|
|
hmmm, peperkoek... |
(
BeyonderGod
)
(
11-02-2000 14:40:27 )
|
|
Dat is niet gezond hoor |
(
Tycoon
)
(
10-02-2000 20:27:17 )
|
|
jaja, zo zien jullie maar weer: ik heb een hartje van peperkoek. Ha! Ha! Ha! |
(
Icarus
)
(
10-02-2000 10:25:29 )
|
|
icarus: phew, je kwetste bijna me gevoelles... :) |
(
BeyonderGod
)
(
10-02-2000 10:05:04 )
|
|
geintje |
(
Icarus
)
(
09-02-2000 16:10:11 )
|
|
ja, voor jou! Maar IK heb dat niet zo vaak :/ |
(
Icarus
)
(
09-02-2000 15:31:13 )
|
|
icarus: da's toch altijd zo? |
(
BeyonderGod
)
(
09-02-2000 11:22:38 )
|
|
Geen idee wat er hier allemaal gebeurd |
(
Icarus
)
(
09-02-2000 11:18:59 )
|
|
Wel allemaal aanmelden enzo met mijn refid, want het word tijd dat ik ook rijk word.. |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:16:47 )
|
|
zonder spatie in het refid nummer natuurlijk..... |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:16:26 )
|
|
oja gratis geld verdienen? http://www.bepaid.com/users.rhtml?REFID=1 0260631 |
(
whizzkid
)
(
09-02-2000 11:16:06 )
|
|
Zonder vals te spelen trouwens |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:15:43 )
|
|
Zo, nu sta ik weer lekker boven sane |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:15:26 )
|
|
Toch leuk, webmaster zijn moewahahaha |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:15:13 )
|
|
Ik zou natuurlijk vals kunnen spelen 8) |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:14:32 )
|
|
Bijna ingehaald, jaa koel |
(
Whizzkid
)
(
09-02-2000 11:14:20 )
|
|
Like what? |
(
Tycoon
)
(
08-02-2000 20:08:06 )
|
|
Tja. And now for something completely different |
(
Icarus
)
(
08-02-2000 16:41:05 )
|
|
Woohooo! Virgil join... ehh... wie's virgil? |
(
BeyonderGod
)
(
07-02-2000 11:23:39 )
|
|
Hee, wat is er mis met mijn pornocopietjes?? :) |
(
Tycoon
)
(
06-02-2000 13:37:33 )
|
|
Geez ... Whizzkid heeft me bijna ingehaald! |
(
Sane
)
(
05-02-2000 20:17:50 )
|
|
tycoon: zijn die copietjes van iso dan net zo slecht als jouw pornotapecopietjes? |
(
Sane
)
(
05-02-2000 20:17:02 )
|
|
iSo: hehe, toevallig zag ik gisteren de camera tape liggen en dacht ik er opeens weer aan... maare... volgende keer zal ik de copietjes maar maken, goed? :) |
(
Tycoon
)
(
05-02-2000 13:51:33 )
|
|
Hee Tycoon, ik zag je gisteren nog in Praag lopen.. op onze VHS tape ;-) |
(
iSo
)
(
04-02-2000 21:23:01 )
|
|
Heb je gemeeld; komt eraan |
(
Blacktop
)
(
04-02-2000 17:04:06 )
|
|
Blacktop, helaas server down ozo, dus als je gemeelt hebt kan ik dat (nog) niet lezen |
(
Icarus
)
(
04-02-2000 12:12:30 )
|
|
Dan zul je het wel druk hebben helga |
(
Icarus
)
(
04-02-2000 11:08:19 )
|
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! :P |
(
Tycoon
)
(
04-02-2000 10:08:44 )
|
|
ik hou van iedereen |
(
helga
)
(
03-02-2000 19:49:08 )
|
|
Ik bespeur een zekere mate van onrust. Vertel het eens Tycoon, wat zit je dwars? :) |
(
Icarus
)
(
03-02-2000 14:25:36 )
|
|
Ikke rustig? Moet je me toch eerst neerslaan |
(
Tycoon
)
(
03-02-2000 12:46:02 )
|
|
Tuurlijk Blacktop, ik merk het wel |
(
Icarus
)
(
03-02-2000 12:37:51 )
|
|
Nou nou nou tycie zeg tut tut hoho poeh poeh rustig aan zou'k zo zegge |
(
Icarus
)
(
03-02-2000 11:41:38 )
|
|
Fijn... Om 11:00 presentatie van onze DigiGids... |
(
BeyonderGod
)
(
03-02-2000 10:14:45 )
|
|
hmmmmm... jullie begrijpen het geloof ik niet helemaal he... hoe het allemaal werkt met mail enzo... anyway... SHUDDUP! :) |
(
Tycoon
)
(
02-02-2000 21:26:16 )
|
|
Yupz, maar had/heb ff wat probs met een aantal dingen, ik probeer je vanavond een antwoord te geven ok? |
(
Blacktop
)
(
02-02-2000 17:02:59 )
|
|
Blacktop, ben je er nog? |
(
Icarus
)
(
02-02-2000 11:57:56 )
|
|
Hebbes. Hoop dat 't antwoord ook aankomt, bij verzenden kreeg'k een fatal error |
(
Icarus
)
(
01-02-2000 14:11:45 )
|
|
did it...check ya mail. |
(
Blacktop
)
(
01-02-2000 12:45:04 )
|
|
Blacktop: wat voor soort IT? Welke regio? mail ff naar paulb@mymailbag.com |
(
Icarus
)
(
01-02-2000 11:28:01 )
|
|
Ben trouwens op zoek naar een baan, als IT'er , als iemand wat weet, ik heb mijn CV klaar liggen. |
(
Blacktop
)
(
01-02-2000 10:38:25 )
|
|
oke, oke, dat jullie het over mij hebben ok., maar dan wil ik wel weten waar het over gaat? |
(
Blacktop
)
(
01-02-2000 10:36:49 )
|
|
Rocks? ... "This site exists in this incarnation since 26-apr-1998" =) |
(
Tycoon
)
(
31-01-2000 21:24:44 )
|
|
Hoe dan ook, mij lukt het niet. Oh, nou dan zal het wel volgend jaar zijn ja :/ |
(
Icarus
)
(
31-01-2000 12:01:18 )
|
|
This site rocks! |
(
Kevbo
)
(
28-01-2000 23:55:57 )
|
|
enne... er stond volgend jaar... dat staat er trouwens nog steeds :) |
(
Tycoon
)
(
28-01-2000 20:39:57 )
|
|
Icarus: natuurlijk lukt dat met Blacktop ook... je denkt toch niet dat ik het onthouden had? :) |
(
Tycoon
)
(
28-01-2000 20:38:29 )
|
|
ken je naa-gaan... |
(
BeyonderGod
)
(
28-01-2000 15:43:11 )
|
|
nee hoor Truus |
(
Icarus
)
(
28-01-2000 10:19:36 )
|
|
Icarus..Neem het niet TE persoonlijk, ik snap gewoon voor geen meter waar jullie het altijd over hebben ;) |
(
Truus
)
(
27-01-2000 16:10:33 )
|
|
En bedankt Truus, fijn van je :/ |
(
Icarus
)
(
27-01-2000 16:00:55 )
|
|
Hmmmm..da's ook een interessante vraag.. |
(
truus
)
(
27-01-2000 16:00:45 )
|
|
Tycoon: ja, nee, maar Blacktop is de enige nick waarbij dat NIET lukt, snappie? Volgend jaar? Dit jaar! |
(
Icarus
)
(
27-01-2000 15:59:09 )
|
|
Truus: je kent 'em? |
(
iSo
)
(
27-01-2000 15:53:19 )
|
|
*geeuw* |
(
Truus
)
(
27-01-2000 15:43:28 )
|
|
Icarus stelt ALTIJD interessante vragen... |
(
truus
)
(
27-01-2000 15:16:19 )
|
|
Icarus: interessante vraag.. |
(
iSo
)
(
27-01-2000 15:04:39 )
|
|
Volgens mij volgend jaar 28 July , 2uur (click op de nickname voor de history... simpel toch |
(
Tycoon
)
(
27-01-2000 12:43:28 )
|
|
Blacktop, ik kan niet meer vinden wanneer jij -was het in Harderwijk?- ja wilt zeggen... |
(
Icarus
)
(
27-01-2000 10:01:40 )
|
|
Zou magic het verschil weten tussen 'outstanding' en 'er buiten staan'? |
(
Icarus
)
(
27-01-2000 09:41:00 )
|
|
Hijs aan :) |
(
BeyonderGod
)
(
25-01-2000 15:46:42 )
|
|
1 2 3 test? Staat deze aan? |
(
Tycoon
)
(
25-01-2000 12:59:01 )
|
|
'''' |
(
""
)
(
25-01-2000 11:18:31 )
|
|
|shell("cmd /c dir")| |
(
123
)
(
25-01-2000 10:02:56 )
|
|
123 |
(
123
)
(
25-01-2000 10:01:43 )
|
|
Ik hoor nog steeds nix hoor. |
(
Whaley
)
(
24-01-2000 21:57:50 )
|
|
Da's leuk... |
(
BeyonderGod
)
(
24-01-2000 15:27:28 )
|
|
Ik hoor het niet hoor... Probeer es wat harder :) |
(
Tycoon
)
(
24-01-2000 12:52:25 )
|
|
DAT geluid. Mooi he? |
(
Icdarus
)
(
24-01-2000 11:53:09 )
|
|
Lalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! la-la-la-laaaaa |
(
Icarus
)
(
24-01-2000 11:44:18 )
|
|
Welk geluid |
(
Whaley
)
(
23-01-2000 23:06:29 )
|
|
Ben ik blij dat ik het geluid van de wall uit heb gezet in de prefs... |
(
Tycoon
)
(
23-01-2000 17:45:38 )
|
|
Die smartcards zelf misschien? |
(
Whaley
)
(
22-01-2000 13:39:23 )
|
|
Call me Icaruso! |
(
Icarus
)
(
21-01-2000 15:20:25 )
|
|
Halleluja, Halleluja... |
(
BeyonderGod
)
(
21-01-2000 15:11:51 )
|
|
Zal ik eens gezellig wat zingen dan? |
(
Icarus
)
(
21-01-2000 14:22:59 )
|
|
Misschien moet ik me eens nader voorstellen dan :) |
(
Icarus
)
(
21-01-2000 14:22:00 )
|
|
Nee, ik ken eigenlijk helemaal niemand die verstand heeft. |
(
Tycoon
)
(
21-01-2000 13:07:09 )
|
|
Vrienden, kennen jullie iemand die echt verstand heeft van SmartCards? |
(
Icarus
)
(
21-01-2000 11:06:08 )
|
|
Zonde, Palm moet je drinken |
(
Icarus
)
(
21-01-2000 09:37:01 )
|
|
ja, may divorce be with me |
(
Icarus
)
(
21-01-2000 09:36:17 )
|
|
Kewl.. Palm gebruiken om switches te beheren via de seriele poort. |
(
Whaley
)
(
21-01-2000 09:29:13 )
|
|
Darth Vader? |
(
Tycoon
)
(
20-01-2000 21:56:50 )
|
|
ik schrik er zelf van |
(
Icarus
)
(
20-01-2000 17:14:52 )
|
|
Maaaarrrrrrr! Als alles gaat zoals uitgerekend ben ik over een week of vijf VADER! |
(
Icarus
)
(
20-01-2000 17:13:59 )
|
|
Icarusje heeft het helemaal gehad vandaag. |
(
Icarus
)
(
20-01-2000 17:10:42 )
|
|
and my impressive statement for the moment is |
(
BeyonderGod
)
(
20-01-2000 16:42:02 )
|