|
Uhmmm.....apie als in aapje??????zit het daar in ongeschoren-vrouwen land dan zo vol met apen??? |
(
Blacktop
)
(
06-07-2000 08:32:47 )
|
| |
|
Dag Beyonder! Neem je een apie voor ons mee? |
(
Icarus
)
(
05-07-2000 13:56:49 )
|
|
Volle maantje? |
(
Tycoon
)
(
05-07-2000 12:46:43 )
|
|
*zwaai zwaai* ... *zwaai* |
(
BeyonderGod
)
(
04-07-2000 21:43:48 )
|
|
Welnu. 'k Ga donderdag op vakantie. 4 Weken Frankrijk. Tot over een maantje... |
(
BeyonderGod
)
(
04-07-2000 21:42:57 )
|
|
Weeheee... Diddis de eerste keer daddik met een Amiga online ben :) |
(
BeyonderGod
)
(
04-07-2000 21:41:05 )
|
|
iets leuks? zo van: lekker weertje he? nou, inderdaad. wel warm he? nou, inderdaad. Terwijl ze toch voorspeld hadden dat het ging sneeuwen. Ja, klopt. Snap jij het? Ik niet, jij? |
(
iSo
)
(
04-07-2000 21:29:23 )
|
|
naaah, zou ik ook niet willen horen als-ik-jullie-was |
(
Icarus
)
(
04-07-2000 15:21:09 )
|
|
Dus geen behoefte aan leuke verhalen over mijn zoontje? Of dat ik opeens 4 weken eerder mij auto kan halen enzo? |
(
Icarus
)
(
04-07-2000 15:15:16 )
|
|
Zelfs dat klinkt saai, zo'n saaiberfuif.... |
(
Tycoon
)
(
04-07-2000 10:26:39 )
|
|
als het zo saaiiii is dan word het tijd om weer eens te gaan praten over de cyberfuif |
(
Blacktop
)
(
04-07-2000 09:39:24 )
|
|
zeg uns wat leuks dan? iSo? |
(
Icarus
)
(
04-07-2000 09:25:29 )
|
| |
|
hmmmmmm... tja, 't wordt hier weer een beetje saai :( |
(
Tycoon
)
(
03-07-2000 20:27:25 )
|
|
Jaaaaaa.... |
(
Blacktop
)
(
03-07-2000 17:13:21 )
|
|
Holle bomuuuuh |
(
iSo
)
(
03-07-2000 16:53:07 )
|
|
niet dan? |
(
iSo
)
(
03-07-2000 12:46:41 )
|
|
jah! |
(
Tycoon
)
(
03-07-2000 12:45:40 )
|
|
slap geouwehoer *beuh* |
(
iSo
)
(
03-07-2000 11:40:42 )
|
|
Blacktop: dank je *klopt vriendelijk terug op Blacktops oog* ;-) |
(
Icarus
)
(
30-06-2000 13:01:34 )
|
|
Icarus: was niet zuur bedoeld.......<bemoedigend klopje> |
(
Blacktop
)
(
29-06-2000 22:04:00 )
|
|
Fluit-boink? Kweenie... |
(
Icarus
)
(
29-06-2000 13:23:41 )
|
|
Nou nou blacktop, wat zijn we weer zuur tegen Icarusje zeg. Is trouwens niet mijn saab |
(
Icarus
)
(
28-06-2000 17:18:28 )
|
|
Tyc: ga eens naar icarus voor wat anders, daar verdient ie zijn saab mee.......hehehehhehehe....btw....jij runt die hele toko?????en de rest:::: Raad DEZE maar eens : <fluit><boink><fluit>&l t;boink><stamp><boink>< fluit> |
(
Blacktop
)
(
28-06-2000 16:53:47 )
|
|
oh, die |
(
Icarus
)
(
28-06-2000 15:46:43 )
|
|
# Soooomewheeeere over the rainboooow waayyyyy op hiiiigh # -> die |
(
iSo
)
(
28-06-2000 15:04:07 )
|
|
Ja, maar welk? Ik herken het niet! |
(
Tycoon
)
(
28-06-2000 14:05:41 )
|
|
Volgens mij fluit iSo een melodietje, Tycoon |
(
Icarus
)
(
28-06-2000 11:24:56 )
|
|
Wat fluit u? |
(
Tycoon
)
(
27-06-2000 20:41:45 )
|
|
*fluit een melodietje* .. *zucht* |
(
iSo
)
(
27-06-2000 17:57:51 )
|
|
*Tuba* |
(
Icarus
)
(
27-06-2000 17:07:31 )
|
|
*viool* |
(
BeyonderGod
)
(
27-06-2000 16:30:16 )
|
|
*fluit* |
(
iSo
)
(
27-06-2000 15:42:16 )
|
|
hmmmm... ja, die zin mist het woordje het inderdaad =) |
(
Tycoon
)
(
27-06-2000 13:14:23 )
|
|
Hehehe.. zo ging inderdaad.. Nu heeft mijn collega dat overgenomen en doet deze jongen alleen nog het technische verhaal met z'n 5 mensen (tja, redelijke tent hiero... oud gebouw ook... 30 jaar geleden door Philips neergeplant.. zal wel eens een foto online gooien binnenkort) |
(
Tycoon
)
(
27-06-2000 13:11:59 )
|
|
Tycoooooon! De printer cartridge is leeg. Tycoooon! Ik wil een nieuwe stoel! Tycooooon! heb je 25 blauwe fineliners? |
(
Icarus
)
(
27-06-2000 11:40:06 )
|
|
Blacktop: nee, ik werk voor de "Facility department".. |
(
Tycoon
)
(
25-06-2000 16:18:41 )
|
|
London's best wel leuk :) |
(
BeyonderGod
)
(
25-06-2000 12:29:31 )
|
|
Tyc, je werkte toch als sys-op ofzo...???of ben je degraded tot airco vent...???????? |
(
Blacktop
)
(
24-06-2000 16:02:59 )
|
|
Ok dan... gelukkig is het nu weekend, dus dat zal wel lukken... al zit de kans er nu weer in dat de boel nu blank komt te staan (wat een weer zeg...) |
(
Tycoon
)
(
23-06-2000 20:36:31 )
|
|
Hou je hoofd koel Tycie, zal ik maar zeggen |
(
Icarus
)
(
23-06-2000 15:19:44 )
|
|
Begint het zo ondertussen wel op te lijken.. zo ongeveer fulltime mee bezig nu. En zoveel hebben we er niet eens, maarja is nog nooit fatsoenlijk onderhoud aan gedaan... |
(
Tycoon
)
(
22-06-2000 21:24:45 )
|
|
Tycie de airo-man? Kouwe-lucht verzorger? |
(
Icarus
)
(
22-06-2000 13:21:27 )
|
|
nou, krijg hier in het gebouw anders een bloedhekel aan airco's.. de ene na de andere valt uit... en dan mag ik dus opp komen draven. |
(
Tycoon
)
(
22-06-2000 13:00:16 )
|
|
Ja airco deheerezijgeprezen. *fris* :D |
(
Icarus
)
(
22-06-2000 10:23:46 )
|
|
Wat haar betreft morgen al, daar niet van, schijnt alleen negen maanden te duren. |
(
Blacktop
)
(
22-06-2000 09:09:20 )
|
|
Ach, een hernia krijg ik toch wel binnen een jaar of 10, alleen of chantal een kind krijgt binnen 10 jaar? |
(
Blacktop
)
(
22-06-2000 09:08:53 )
|
|
Airco? :) |
(
Tycoon
)
(
21-06-2000 20:49:08 )
|
|
Overigens rij ik nu in een Saab 93 (2 liter turbodeburbo) te leen, maar ojojoj, wa's dat lekker zeg. |
(
Icarus
)
(
21-06-2000 16:46:24 )
|
|
schrijffoutjes. Tja. Trouwens, we hebben nu een 205 en das een lekker fel klein otootje hoor. En heel, ook, die van ons dan, en toch al 10 |
(
Icarus
)
(
21-06-2000 16:37:58 )
|
|
He getsie, die zijn leelijk zeg! Hoe dan ook is een cuope niet handig met een kind: twee deuren en dan voorovergebogen kindje in stoeltje kindje uit stoeltje en papa heeeel snel herniaatje |
(
Icarus
)
(
21-06-2000 16:36:40 )
|
|
Maar ik moet toegeven ici....ik had wel een megane coupe verwacht/ |
(
Blacktop
)
(
21-06-2000 15:46:42 )
|
|
Maar da's nog lang niet zo erg, stel je voor dat het zo'n PONY was geweest......hehehehe...... |
(
Blacktop
)
(
21-06-2000 15:46:16 )
|
|
Ja, zo heb ik wel eens een 205 gezien waarvan de achterlampen bij elkaar hingen met plakband en dan achterop zo'n sticker: " 205 : EEN STERK NUMMER ", nou, dat valt dik tegen hoor. |
(
Blacktop
)
(
21-06-2000 15:45:28 )
|
|
jaja, gaat weer lekker hier he |
(
Icarus
)
(
21-06-2000 14:22:00 )
|
|
nothing |
(
kapot
)
(
21-06-2000 13:33:30 )
|
|
Do re |
(
BeyonderGod
)
(
21-06-2000 13:11:19 )
|
|
Po la |
(
The sim
)
(
20-06-2000 21:05:21 )
|
|
Heb ff zitte surfe en volgens mijn vind je de vormgeving van de toekomst van e-commerce waar het de consument betreft op http://www.vivisys.com |
(
Icarus
)
(
20-06-2000 15:50:25 )
|
|
Welnee man! betekend dat je hem zelf mag slopen. Anders was het wel Broken geweest. |
(
Icarus
)
(
20-06-2000 13:16:18 )
|
|
hmmmm... jij bent opgelicht... weet je dan niet dat break betekent dat ie kapot is? :) |
(
Tycoon
)
(
20-06-2000 13:00:06 )
|
|
Maar serieus, het valt mee hoor, een echte familie auto, peugeot 306 break (station model dus). Braaf toch? |
(
Icarus
)
(
20-06-2000 10:14:50 )
|
|
ooohh... |
(
BeyonderGod
)
(
20-06-2000 10:06:26 )
|
|
ja... |
(
Icarus
)
(
20-06-2000 09:45:55 )
|
|
Lada? |
(
BeyonderGod
)
(
19-06-2000 16:09:52 )
|
|
En wat voor patser bak mag dat dan zijn? |
(
Blacktop
)
(
19-06-2000 13:36:53 )
|
|
z'n "leasebakkie"....... |
(
Tycoon
)
(
19-06-2000 13:19:12 )
|
|
Welke wagen tyc? |
(
Blacktop
)
(
18-06-2000 15:23:26 )
|
|
Cool is Hot! |
(
Coolster
)
(
18-06-2000 15:23:06 )
|
|
Goedzo Blacktop, laat 'm maar es wat moeite doen voor die wagen ;) |
(
Tycoon
)
(
18-06-2000 14:35:21 )
|
|
Jahaaaa Blacktop, dat wistiktochallaahaaang |
(
Icarus
)
(
16-06-2000 09:20:09 )
|
|
Ja, maar ik zit nu bij whizzkid en radium bij amercom......dus laat maar thnx anywayz. |
(
Blacktop
)
(
16-06-2000 08:23:37 )
|
|
Weeheee, 400!!! ... eh, 401 :) |
(
BeyonderGod
)
(
15-06-2000 16:33:01 )
|
|
bah |
(
BeyonderGod
)
(
15-06-2000 16:30:25 )
|
|
...vieze ouwe manne met verrekijkers in flats... |
(
BeyonderGod
)
(
15-06-2000 16:28:44 )
|
|
Cognac is voor ouwe manne... :p |
(
BeyonderGod
)
(
15-06-2000 16:27:32 )
|
|
Maar stuur gerust een versie naar bijvoorbeeld truelove@mymailbox.com |
(
Icarus
)
(
15-06-2000 15:57:44 )
|
|
Klopt. heb je nog meermaals gevraagd een andere versie te sturen, en dat heb je niet gedaan ;). Daarbij had ik ook niks 'in portefeuille', en kon met de gegevens zoals ik ze had niet makkelijk ff ergens tussendoor schieten. |
(
Icarus
)
(
15-06-2000 15:56:34 )
|
|
Ik heb trouwens nix meer van je teruuggg gehoord over mijn cv, als we het toch over jouw werk hebben. |
(
Blacktop
)
(
15-06-2000 13:47:13 )
|
|
Oh ja....en dan meteen niet meer komen he......nou hoor! |
(
Blacktop
)
(
15-06-2000 13:46:23 )
|
|
Komopnouhee Beyonder, lekkerder dan Cognac? Hmmm...over gebrek aan smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen :)) |
(
Icarus
)
(
15-06-2000 10:21:10 )
|
|
28 juli....shit da's een vrijdag. Moet ik eigenlijk op me werruk zijn. Ben overigens benieuwd of me leasebakkie er dan al is :) |
(
Icarus
)
(
15-06-2000 10:19:54 )
|
|
Dan ben ik benieuwd hoe slim jij eigenlijk lijkt, Blacktop |
(
Icarus
)
(
15-06-2000 10:18:07 )
|
|
Toch blijft het wennen... die nieuwe spelling... paardezijk of paardenzijk... hmmmmmm |
(
Tycoon
)
(
14-06-2000 21:16:05 )
|
|
Ik ben slimmer dan ik lijk icarus...... ;) |
(
Blacktop
)
(
14-06-2000 16:06:16 )
|
|
Paardenzijk? Dan heb jij een ander soort Guinness gedronken, want de Guinness die IK heb gedronken was... was... ZOOOOOOOOOOOO ongelovelijk lekker, da'k da nie eens kan beschrijven :p |
(
BeyonderGod
)
(
14-06-2000 13:37:18 )
|
|
Guiness. In de bibliotheek. Met een charmant kortgerokt meiske dat telkens komt vragen of 'of ze nog iets kan betekenen voor de heren'. En daar wil jij Guiness bij drinken? Barbaar! |
(
Icarus
)
(
14-06-2000 13:26:43 )
|
|
Guinness? Paardezijk! Getverdemme :) |
(
Icarus
)
(
14-06-2000 13:24:53 )
|
|
Cognac? ...Guinness! :) |
(
BeyonderGod
)
(
14-06-2000 11:43:01 )
|
|
Bij de haard dus. Misschien willen de heren hun cognacjes liever in de bibliotheek gebruiken? |
(
Icarus
)
(
14-06-2000 11:41:05 )
|
|
En je meent klaar te zijn voor een stap als het huwelijk, Blacktopjen? ;) |
(
Icarus
)
(
14-06-2000 11:39:35 )
|
|
Puberaaaalllllll!!!!!!!!!!! |
(
Blacktop
)
(
13-06-2000 22:10:13 )
|
|
Of was het nou aldi-glijmiddel? |
(
Blacktop
)
(
13-06-2000 22:09:40 )
|
|
Fez was toch aldi-schuurmiddel? |
(
Blacktop
)
(
13-06-2000 22:09:12 )
|
|
Fez? Nee, hooguit een warme wollen muts |
(
Icarus
)
(
13-06-2000 17:29:31 )
|
|
Fez |
(
BeyonderGod
)
(
13-06-2000 10:24:03 )
|
|
Dat bedoel ik maar.... |
(
Tycoon
)
(
12-06-2000 20:58:30 )
|
|
Neeee tuuurllijkkkk |
(
Blacktop
)
(
12-06-2000 20:22:17 )
|
|
Psies! =) |
(
Tycoon
)
(
09-06-2000 20:45:50 )
|
|
Em waarom ook. 's Avonds zitten we toch met pantoffels en kamerjas een pijpje te roken bij de haard? |
(
Icarus
)
(
09-06-2000 09:21:27 )
|
|
Ik ben 's avonds nooooooooooooooooit online =) |
(
Tycoon
)
(
08-06-2000 20:56:34 )
|