|
Dat weet ik soms ook niet helemaal :) |
(
Tycoon
)
(
18-09-2001 15:56:31 )
|
| |
|
eh...wat lul je nou weer Tyc |
(
Icarus
)
(
18-09-2001 15:35:32 )
|
|
En dat uiteraard zonder de welbekende spaties! |
(
Tycoon
)
(
18-09-2001 15:07:36 )
|
|
Valt mee... wordt niet pikachized :) (als je denkt, wat lult ie NOU WEER.. zie http://pikachize.eye-of-newt.com/pika.cgi ?url=http://www.oops.in.nl/thewall.asp :) |
(
Tycoon
)
(
18-09-2001 15:06:20 )
|
|
Test test.. is dit te lezen? :) |
(
Tycoon
)
(
18-09-2001 15:04:55 )
|
|
smoking highz |
(
TEZ ONE
)
(
18-09-2001 14:19:52 )
|
|
Oh dan moet ik ook maar eens wat vaker schrijven. |
(
Whaley
)
(
18-09-2001 11:23:35 )
|
|
Ah, ik ben niet de enige ;) |
(
Tycoon
)
(
17-09-2001 19:19:28 )
|
|
En zo is het. |
(
Blacktop
)
(
17-09-2001 14:11:07 )
|
|
Ik schrijf hier eigenlijk alleen maar als ik niks te melden heb =) |
(
Tycoon
)
(
17-09-2001 13:10:27 )
|
|
tja, ik heb regelmatig niks te zeggen. |
(
Icarus
)
(
17-09-2001 10:19:43 )
|
|
Bla bla bla ... |
(
Didlysquat
)
(
14-09-2001 22:30:40 )
|
| |
|
Ik dacht idd dat je me al lang zou hebben ingehaald :) |
(
Blacktop
)
(
14-09-2001 12:20:04 )
|
|
nou ik ben er nog laaaang niet |
(
Icarus
)
(
14-09-2001 10:38:20 )
|
|
. |
(
magic/nahhh
)
(
14-09-2001 10:29:41 )
|
|
Poeh.. das wel een heleboel drop! |
(
Tycoon
)
(
13-09-2001 20:04:21 )
|
|
I like living on the edge....with a 1000 ft drop :) |
(
Blacktop
)
(
13-09-2001 14:39:37 )
|
|
Ok dan, maar als je er per ongeluk overheen gaat moet je er nog 1000 hoor =) |
(
Tycoon
)
(
13-09-2001 13:01:26 )
|
|
BEtter believe it, ik ben er bijna.. |
(
Blacktop
)
(
12-09-2001 22:31:52 )
|
|
hehe.. nou ik geloof er niks van! =) |
(
Tycoon
)
(
12-09-2001 20:42:01 )
|
|
Bij de 1000 ga ik toch echt kappen... |
(
Blacktop
)
(
12-09-2001 12:32:31 )
|
|
Nou ga je gang... |
(
Tycoon
)
(
12-09-2001 10:17:44 )
|
|
ik wil even wat vertellen |
(
amercomieten
)
(
11-09-2001 15:55:51 )
|
|
unkiedunkie hee ik dien als voorbeeld! |
(
whizzkid
)
(
11-09-2001 14:16:52 )
|
|
Waar's mijn reactie gebleven? |
(
Blacktop
)
(
10-09-2001 13:58:58 )
|
|
hij durft niet meer, onmacht 8P |
(
Whizzkid
)
(
10-09-2001 08:54:07 )
|
|
hey wat wilde ie nou zeggen? |
(
whaley
)
(
10-09-2001 00:23:22 )
|
|
hey wat wilde ie nou zeggen> |
(
whaley
)
(
10-09-2001 00:23:18 )
|
|
Blacktop: digital deaths zijn vast heel pijnlijk :-) |
(
Icarus
)
(
07-09-2001 15:48:49 )
|
|
Te laat!! :) |
(
Tycoon
)
(
06-09-2001 23:53:41 )
|
|
Nou vooruit dan.. ik geef je nog 1 minuut! |
(
Tycoon
)
(
06-09-2001 23:51:57 )
|
|
ik was nog niet uitgepraat! :) |
(
rvo
)
(
06-09-2001 22:36:35 )
|
|
Pfffffff tot de macht 2 is niet veel hoor! |
(
Tycoon
)
(
06-09-2001 22:30:31 )
|
|
ik ben gestuurd door een hogere macht, om jullie te zeggen |
(
rvo
)
(
06-09-2001 16:07:53 )
|
|
>Icarus: Hoezo? |
(
Blacktop
)
(
06-09-2001 13:20:01 )
|
|
Gel? Brylcreem!! |
(
Whaley
)
(
06-09-2001 10:21:13 )
|
|
Zwendel? ZwenGel zuljebedoele! |
(
Icarus
)
(
05-09-2001 14:20:33 )
|
|
Getverrrrrr ZWENDEL! :) |
(
Tycoon
)
(
05-09-2001 13:02:23 )
|
|
Ja mijn vriendje Icarus is een man, meneertje Tycoon! |
(
Icara
)
(
05-09-2001 12:10:29 )
|
|
Oh ben jij een man dan? Dat had je wel eens eerder mogen zeggen... |
(
Tycoon
)
(
05-09-2001 10:26:34 )
|
|
Ik laat me mooi niet ombouwen hoor |
(
Icarus
)
(
05-09-2001 09:59:45 )
|
|
Jaaaaaa! Ik eis meer mevrouwen op deze wall! |
(
Tycoon
)
(
04-09-2001 19:24:32 )
|
|
Ik is geroepd? |
(
Whaley
)
(
04-09-2001 16:54:17 )
|
|
Nou hee, schrijft es een keer wat op dees wal man gekke meneren die jullie zijn en mevrouwen vast ook wel |
(
whizzkid
)
(
04-09-2001 16:45:04 )
|
|
Now I will try to be creative and make up my own impressive statement for the moment. 8p |
(
whizzkid
)
(
04-09-2001 09:11:02 )
|
|
sources? ohja 8P hehe |
(
Whizzkid
)
(
04-09-2001 09:09:46 )
|
|
Voorzichtig blacktop |
(
Icarus
)
(
03-09-2001 17:28:51 )
|
|
I'm sorry, but I'm dying a Digital > Death. |
(
Blacktop
)
(
03-09-2001 12:22:30 )
|
|
En toch is het gek, maar die vorige pots heb ik niet geschreven |
(
Icarus
)
(
03-09-2001 10:08:28 )
|
|
we'll see |
(
mat
)
(
03-09-2001 05:41:24 )
|
|
Now I will try to look artistique and spray it down! |
(
Whaley
)
(
02-09-2001 21:46:14 )
|
|
Now I'll try to look mean and spray it down! |
(
Icarus
)
(
31-08-2001 14:43:20 )
|
|
En, krijg ik die sources nou nog?????schie op whizz. |
(
Blacktop
)
(
30-08-2001 15:43:55 )
|
|
Amiwattes? |
(
whaley
)
(
29-08-2001 17:50:32 )
|
|
Ok dan.. een KLEIN stokje om alle gekheid op te hangen... |
(
Tycoon
)
(
28-08-2001 15:37:01 )
|
|
hmm moet ik mijn amiga weer aansluiten |
(
Whizzkid
)
(
28-08-2001 15:10:48 )
|
|
ZO gek is het nou ook weer niet %-D |
(
Icarus
)
(
28-08-2001 14:43:29 )
|
|
Nou nog een stokje.. |
(
Tycoon
)
(
28-08-2001 10:35:01 )
|
|
hmmm, gekkigheid. |
(
Icarus
)
(
28-08-2001 09:46:41 )
|
|
Kan je de sources van beeps 1.0 nog es sturen.....ben ff in een zooitje aan het werk...ben alles kwijt sinds de installatie van mijn nieuwe masjientje op het werk. |
(
Blacktop
)
(
28-08-2001 00:07:09 )
|
|
Je moet ook niet de fout maken om bier gelijk te stellen aan Heineken |
(
Whaley
)
(
27-08-2001 23:28:20 )
|
|
Nee kattenpis.. of braaksel... naja.. BWEEEEEERGH! |
(
Tycoon
)
(
27-08-2001 13:59:36 )
|
|
Kattenbraak |
(
Tycoon
)
(
27-08-2001 13:59:15 )
|
|
Walgzame drank |
(
Whizzkid
)
(
27-08-2001 11:38:30 )
|
|
Bier? Baaah |
(
Whizzkid
)
(
27-08-2001 11:38:08 )
|
|
Whiz, dan neem je toch een biertje? :-))) |
(
Icarus
)
(
27-08-2001 10:15:59 )
|
|
Hmm misschien wel een leuke naam voor een drankje. Bij eten kan ik me zo niks voorstellen |
(
Whaley
)
(
25-08-2001 00:33:11 )
|
|
Oja.. V2 :) |
(
Tycoon
)
(
23-08-2001 19:54:02 )
|
|
kat? nee dan nog liever kattenvoer.. |
(
Tycoon
)
(
23-08-2001 19:53:32 )
|
|
I love to eat pussy. |
(
Rat Bastard
)
(
23-08-2001 15:37:57 )
|
|
En nu ik toch bezig ben, het is WARM en de cola is OP en dat is SLECHT! |
(
Whizzkid
)
(
23-08-2001 12:03:10 )
|
|
Blektop, hoe zit het met beeps1, heb je em al af in flash? 8P hehehe |
(
Whizzkid
)
(
23-08-2001 12:02:47 )
|
|
Misschien laat ik SICS ook wel meetypen dan 8P |
(
Whizzkid
)
(
23-08-2001 12:02:18 )
|
|
De wall plat? Eeeeeeeeecht niet. we zijn zelfs druk bezig met denken over oops.in.nl V2.0 he tyc? 8) |
(
Whizzkid
)
(
23-08-2001 12:01:47 )
|
|
van hem wel ja. |
(
Blacktop
)
(
22-08-2001 16:54:53 )
|
|
Geen nieuws is goed nieuws :) |
(
Tycoon
)
(
22-08-2001 11:32:35 )
|
|
ja, we zijn er stil van hoor |
(
Icarus
)
(
22-08-2001 09:54:14 )
|
|
www.geocities.com/magicnah/magicnah (even een simpele homepage wel geinig..) |
(
magic/nahhh
)
(
19-08-2001 12:02:17 )
|
|
pffffff die paar entries van jou? :) |
(
Tycoon
)
(
18-08-2001 21:58:07 )
|
|
Als de wall ooit nog plat gaat, dan wil ik wel de DB ff kopieren, als herinnering van een paar jaar posten. |
(
Blacktop
)
(
18-08-2001 20:23:05 )
|
|
obtainably out of reach |
(
nodinsd
)
(
18-08-2001 05:06:15 )
|
|
hmm deed het daarstraks wel, nu niet meer? ach ja de wall is online |
(
whaley
)
(
17-08-2001 23:05:42 )
|
|
hey wat is dat nou? slashdot niet bereikbaar?? waar gaat dat heen met deze wereld? |
(
whaley
)
(
17-08-2001 15:40:17 )
|
|
weer is een oud medium, ik gebruik het niet meer :) |
(
Blacktop
)
(
17-08-2001 15:33:39 )
|
|
en http://wimdebie.blogspot.com/ |
(
Tycoon
)
(
17-08-2001 12:49:32 )
|
|
latest IRL news: It is HOT! |
(
Whaley
)
(
16-08-2001 16:54:30 )
|
|
Airco's roeleren |
(
Whizzkid
)
(
16-08-2001 15:17:11 )
|
|
Nou ik geloof dat iedereen nu wel weet dat het WAAAAAAAAAAAARM is! |
(
Tycoon
)
(
16-08-2001 12:04:01 )
|
|
nmjaa, en dan gaan we het nu over het weer hebben ofzo? |
(
Icarus
)
(
16-08-2001 11:21:55 )
|
|
Weblogs: http://www.tonie.net http://www.l-rs.org http://www.bongra.nu http://www.retecool.com |
(
Blacktop
)
(
14-08-2001 16:10:27 )
|
|
Soort verzameling -per dag, vaak- van allerlei sites, op rariteitenwaarde of actualiteit. Kijk maar es in het archief van www.alt0169.com, voor een idee |
(
Icarus
)
(
13-08-2001 19:12:37 )
|
|
een web log is een log op het web.. eh.. soort dagboek. |
(
whaley
)
(
13-08-2001 15:59:56 )
|
|
ftp.klosz.art.pl / incoming / abstract01 / fear-final.rar KOELE PC DEMO !!! |
(
magic/nahhh
)
(
11-08-2001 19:55:24 )
|
|
Groeten terug |
(
Tycoon
)
(
11-08-2001 12:48:56 )
|
|
en de groeten vanaf hal2001...... |
(
blacktop
)
(
11-08-2001 12:41:05 )
|
|
shit, ik dacht het van niet. |
(
Blacktop
)
(
10-08-2001 16:15:43 )
|
|
wat doet een weblog dan? websites loggen? of is het een log op het web van een of ander chat iets? |
(
whizzkid
)
(
10-08-2001 15:50:43 )
|
|
shit, ik hoop dat je een geintje maakt |
(
Icarus
)
(
09-08-2001 21:45:25 )
|
|
Nee, eerder een scheiding. |
(
Blacktop
)
(
09-08-2001 11:22:00 )
|
|
Hey Blacktop! Hoest ermee? Al kindje op komst? :-)) |
(
Icarus
)
(
08-08-2001 13:51:14 )
|