|
Any music nerds in the house say HOoYoohoyayoobadabadjibbiedibbieyooohaawa ddadamdamdamdamdibbiedibbiedoobiedomdomda ck! |
(
Whaley
)
(
20-05-1999 11:19:40 )
|
| |
|
HOOO!! |
(
Whaley
)
(
20-05-1999 09:41:47 )
|
|
Any compjoeter nerds in the house say HOOO!!................... well? |
(
BeyonderGod
)
(
20-05-1999 09:20:25 )
|
|
Hey Tycie ook. |
(
Whaley
)
(
19-05-1999 23:19:31 )
|
|
Hee voske! |
(
Tycoon
)
(
19-05-1999 22:16:32 )
|
|
Clotoide-verslaafde! |
(
Whaley
)
(
19-05-1999 16:14:16 )
|
|
Omdat ik een HEADHUNTER ben! Mooie banen voor hullie, mooie procenten voor MIJ! |
(
Icarus
)
(
19-05-1999 16:03:26 )
|
|
Ik denk dat ik maar weer eens een SNELWEG ga aanleggen :) |
(
TheFoxII
)
(
19-05-1999 14:43:27 )
|
|
Ja, nou.. goh, vertel het eens, dat mag hier he, op de wall. Geloof ik. |
(
Whaley
)
(
19-05-1999 13:52:05 )
|
|
Toch is het gek dat niemand zich afvraagd WAAROM ik die developers zoek die in Heerlen of Maastricht willen werken....vinnunie? |
(
Icarus
)
(
19-05-1999 13:22:29 )
|
|
Stelletje compjoeter nerds... |
(
Tycoon
)
(
19-05-1999 13:06:51 )
|
|
Scroll down? |
(
Icarus
)
(
19-05-1999 11:36:37 )
|
| |
|
PopUp menu? |
(
BeyonderGod
)
(
19-05-1999 09:09:02 )
|
|
Duimpop. |
(
Whaley
)
(
18-05-1999 23:40:02 )
|
|
Pinkpoep? |
(
Sane
)
(
18-05-1999 20:59:38 )
|
|
HalfLife's nice... |
(
BeyonderGod
)
(
18-05-1999 16:18:56 )
|
|
Heerlen? Is dat niet bij Pinkpop in de buurt? :) |
(
Whaley
)
(
18-05-1999 16:03:54 )
|
|
Oh yeah that's correct. I even used my credit card to get some money. But don't worry about that kind of minor issues :) |
(
Whaley
)
(
18-05-1999 16:00:29 )
|
|
...ik leef een beetje in mij eigen wereld (waarin ik geen software developers kan vinden die in Heerlen willen werken KUT KUT) |
(
Icarus
)
(
18-05-1999 14:18:27 )
|
|
...door dichtbeboste gebieden waar achter iedere stam en struik de dood op de loer ligt... |
(
Icarus
)
(
18-05-1999 14:16:49 )
|
|
Het spijt me :) |
(
BeyonderGod
)
(
18-05-1999 12:58:13 )
|
|
Hee, deze homepage is pas 54 weken oud.. dusse.. nie zeuren :) |
(
Tycoon
)
(
18-05-1999 12:51:12 )
|
|
Wiekent is when you go to London and return flatbroke. :-D |
(
Icarus
)
(
18-05-1999 10:59:06 )
|
|
Wat een recent werk... Op die 'releasepage' van jullie... (8^D=]E |
(
BeyonderGod
)
(
18-05-1999 09:04:20 )
|
|
Weekend is when you go to London to have a lot of fun, right? |
(
Whaley
)
(
17-05-1999 22:44:41 )
|
|
Ah.. ikke begrijp wiekent |
(
Tycoon
)
(
17-05-1999 22:16:11 )
|
|
uhuhuuhh.. that was cool. uhhuhu watch MTV one hour ago. And MTV Germany on Friday (Live aus Berlin live from London) |
(
Whaley
)
(
17-05-1999 17:05:26 )
|
|
Wiekent: Days of officially no labour, mostly two per seven, usually on saterday and sunday. Also first name-part of quizzshow with Fred Oster |
(
Icarus
)
(
17-05-1999 14:42:01 )
|
|
!whatis weekend |
(
Tycoon
)
(
17-05-1999 12:55:57 )
|
|
Hehe (uitrek) laaaaaaaang wiekent. En nog een voor de boeg hahahahahahaha |
(
Icarus
)
(
17-05-1999 09:07:16 )
|
|
Nee en Engels al helemaal niet... |
(
Tycoon
)
(
15-05-1999 21:32:24 )
|
|
Kan magic geen Nederlands tiepen? |
(
Sane
)
(
15-05-1999 18:10:39 )
|
|
jaja nu heeft Magic meteen Starwars maar even geschreven. |
(
Whaley
)
(
15-05-1999 07:27:44 )
|
|
Leuk hotelletje ook... Regents Plaza (Maida Vale). Vier sterretjes enzo :) |
(
Whaley
)
(
14-05-1999 14:13:13 )
|
|
Dat wou ik wel even zeggen ja |
(
Whaley
)
(
14-05-1999 14:12:21 )
|
|
ja ja ja hij wel die mazzelaar... |
(
Tycoon
)
(
14-05-1999 12:58:41 )
|
|
wHALEY: en JIJ wou zeggen dat je dat gewonnen hebt !??!? |
(
IsO
)
(
14-05-1999 10:15:22 )
|
|
wHALEY: |
(
IsO
)
(
14-05-1999 10:15:03 )
|
|
Oops! Onze telefooncentrale ligt er uit. |
(
Whaley
)
(
14-05-1999 09:26:31 )
|
|
Wat? |
(
Whaley
)
(
13-05-1999 23:51:50 )
|
|
Nou, dan zal ik ook maar weer eens wat zeggen.... WAT |
(
Tycoon
)
(
13-05-1999 20:54:01 )
|
|
iSo: meet & greet met Skunk Anansie + bijwonen repetitie. Zie vorige OOR :) |
(
Whaley
)
(
13-05-1999 18:22:07 )
|
|
Tycoon: sterker nog: uit Hilvarenbeek! |
(
iSo
)
(
13-05-1999 17:52:49 )
|
|
Whaley: om wat te doen!? |
(
iSo
)
(
13-05-1999 17:52:25 )
|
|
We.. gaaan.. naaar. Londen toe.. we gaan naar Londen toe... :) |
(
Whaley
)
(
13-05-1999 14:23:42 )
|
|
Pfff, stop ik toch gewoon met kloppen. :-)) Still, I'm absoltely legit, folks |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 18:16:13 )
|
|
Nu al? Vergeet het dan maar! |
(
Whaley
)
(
12-05-1999 17:55:45 )
|
|
Auw. vingers pijn van kloppen :-( |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 16:48:19 )
|
|
Generally speaking, yes you'd have to be a woman. |
(
Whaley
)
(
12-05-1999 16:08:32 )
|
|
Duh, would not i be have to be a woman to have a cleavage then? *scratches his head* :) |
(
BeyonderGod
)
(
12-05-1999 14:02:08 )
|
|
spelling fails me when thinking of cleavage... |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 13:57:17 )
|
|
In this case the distinct(ive) separation between left and right (womans)breasts, often made to stand out more by pushing both together trough articles of clothing. |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 13:54:19 )
|
|
Cleavage n 2. the space between a woman's breasts, esp. that which can be seen when she is wearing a low-cut dress. |
(
Whaley
)
(
12-05-1999 13:48:14 )
|
|
Nee sorry, heb geen diploma's :) |
(
Whaley
)
(
12-05-1999 13:46:04 )
|
|
Duh, whut's a cleavage? *scratches his head* *LOL* |
(
BeyonderGod
)
(
12-05-1999 13:19:26 )
|
|
op zoek dus naar afgestudeerde IT'ers met 1 tot 10 jaar development ervaring. How's that for knocking? |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 11:25:00 )
|
|
Nou'kee, kwammier voor de lol, maar ben wel op zoek |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 11:23:33 )
|
|
Just blond or blessed with spectacular cleavage too? |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 11:21:26 )
|
|
ehm... I'm blond... (8^D=]E |
(
BeyonderGod
)
(
12-05-1999 11:00:02 )
|
|
Ohoe! Opportunity knocks! |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 10:12:36 )
|
|
sfi: sure it can be done. |
(
Whaley
)
(
12-05-1999 10:04:13 )
|
|
Ik ken wel een beetje M68K voor Amiga ;-) |
(
Whaley
)
(
12-05-1999 10:03:28 )
|
|
noops, seriously... beating the no. 1 writer w/ over 600 something can't be done in this mortal life. |
(
sfi
)
(
12-05-1999 09:12:58 )
|
|
you're all just a bunch of toys... nothing more, nothing less... |
(
sfi
)
(
12-05-1999 09:08:56 )
|
|
Hmmmm...Nope. Halloooooo Zuiden! Nog ervaren programmeurs C, C++, Powerbuilder onder jelui? Oracle, SQL? Unix? NT? |
(
Icarus
)
(
12-05-1999 09:08:41 )
|
|
hehe changing all occurences of 'y' to 'k' in programs just doesn't cut it. |
(
Whaley
)
(
11-05-1999 22:33:46 )
|
|
hmmmm... today at work they made sure my system will not give any millenium related problems... But I hope they'll find a better solution than just making the system stop working... |
(
Tycoon
)
(
11-05-1999 22:04:41 )
|
|
Nou, de top 3 komt wel allemaal uit het zuiden zeg maar... |
(
Tycoon
)
(
11-05-1999 22:01:03 )
|
|
Neu, da's nie ech zuid nee. Hoe kom ik daar dan bij? Hmmm...wie zijn er allemaal nog meer blond? %-} (oh ja, Amsterdam /Haarlem hiero) |
(
Icarus
)
(
11-05-1999 17:00:53 )
|
|
Ehm... Ik tussen Alkmaar en Purmerend... |
(
BeyonderGod
)
(
11-05-1999 16:27:57 )
|
|
Heehallodaaro. Zitten jullie allemaal in 'Het Zuiden Des Lands' of vergis ik menouopeenswelheelerrug? |
(
Icarus
)
(
11-05-1999 15:22:36 )
|
|
En niet tegen Maximum zeggen, maar ik heb m'n Amiga aangesloten op m'n PC.. via de tv kaart hehehehe |
(
Whaley
)
(
11-05-1999 14:59:35 )
|
|
Niet tegen Truus zeggen hoor maar ik ga naar Skunk Anansie in London dit weekend |
(
Whaley
)
(
11-05-1999 14:55:50 )
|
|
iSo: koel koel dan broem broem ik mee |
(
Whaley
)
(
11-05-1999 14:54:56 )
|
|
Alle duivenliefhebbers aan het gas |
(
onthutst
)
(
11-05-1999 13:48:39 )
|
|
Hmmm, 'k begin nu wel in te zien dat 6Mb geheugen wel een beetje weinig is... Zelfs voor een Amiga... (8^D=]=E ... (dat heet trouwens kunst) |
(
BeyonderGod
)
(
11-05-1999 09:12:03 )
|
|
Whaley: jaaaaaaa, ik broembroem/toetoet naar Werchter met de kar vamme pa. Goed? Inclusief Geertje, Kelly en haar zusje (van Kelly). |
(
iSo
)
(
10-05-1999 21:23:11 )
|
|
Is dat nou clip art? |
(
Whaley
)
(
10-05-1999 17:49:32 )
|
|
Tycoon: ehm... 't is geloof ik een 22 Mb file... en 'kweet eigenlijkook niet van welke site je 'em kan halen... ach, komt noch wel op Teevee... (8^D |
(
BeyonderGod
)
(
10-05-1999 14:59:31 )
|
|
Nee niet gezien... stuur es... :) |
(
Tycoon
)
(
10-05-1999 13:26:21 )
|
|
Die Aphex twin clip gezien? Hee hee, goeie... |
(
BeyonderGod
)
(
10-05-1999 12:48:14 )
|
|
Hit me baby one more time! ... ohhh, I'd love to... grrrrrr........... |
(
BeyonderGod
)
(
10-05-1999 09:34:15 )
|
|
Hoera! De A1230 werkt ook prima op mijn rommelige kamer. |
(
Whaley
)
(
10-05-1999 08:51:40 )
|
|
You won't get it... |
(
Tycoon
)
(
09-05-1999 23:04:45 )
|
|
En met een auto of bus ofzo? |
(
Whaley
)
(
08-05-1999 14:35:24 )
|
|
het is vast een complot |
(
whizzkid
)
(
07-05-1999 21:42:08 )
|
|
welk een toeval dan |
(
Whizzkid
)
(
07-05-1999 21:38:36 )
|
|
Nee er rijden dan toevallig geen treinen... |
(
Tycoon
)
(
07-05-1999 18:33:35 )
|
|
Bij de weg, is het vervoer naar Werchter al geregeld? |
(
Whaley
)
(
07-05-1999 11:19:59 )
|
|
Ik moet alleen nog even een tent kopen. |
(
Whaley
)
(
07-05-1999 11:17:29 )
|
|
Lowlands is kewl, alleen weet ik niet welke bands er komen :) Krezip gaat er ook heen (als bezoekers zo ver ik weet) |
(
Whaley
)
(
07-05-1999 11:16:37 )
|
|
Whaley: ik ga naar Elastiek Muziek, Werchter, Popwerk (misschien . .als ik er iets meer van weet enzo), Warning, (misschien Lowlands ..?)! |
(
iSo
)
(
07-05-1999 00:04:10 )
|
|
ehm... ik moet ook even wat zeggen, anders wordt ik te snel ingehaald ;) |
(
Tycoon
)
(
06-05-1999 23:49:24 )
|
|
Jippie, droog thuis gekomen. |
(
Whaley
)
(
06-05-1999 22:00:47 )
|
|
Shit, onweer hier in de buurt. Oppassen.. |
(
Whaley
)
(
06-05-1999 16:38:41 )
|
|
Hi-diddly-ho neighbour... |
(
BeyonderGod
)
(
06-05-1999 09:22:27 )
|
|
Wie gaat er naar Elastiek Muziek, Pinkpop, Virus, Bospop, Werchter, Lowlands, Popwerk, Warning? |
(
Whaley
)
(
06-05-1999 09:06:03 )
|
|
ja ik weet het ook niet meer. maar er is soms wel leuk nieuws te lezen |
(
Whaley
)
(
06-05-1999 00:41:17 )
|
|
Ja, precies... waarom? |
(
Tycoon
)
(
05-05-1999 23:02:51 )
|
|
Waarom? |
(
iSo
)
(
05-05-1999 13:35:03 )
|