|
kijk maar op http://www.rzwmagic.dynip.com |
(
Mr Dreamer
)
(
24-06-1999 11:16:26 )
|
| |
|
Dag schatjes.... |
(
Mr Dreamer = Rob
)
(
24-06-1999 11:15:29 )
|
|
ga ff pleite als je nog wat namen hebt mail die even en laat me weten als de FTP up is.......... spreek je straks wel weer i'LL BE BACK |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 11:08:54 )
|
|
ehhh 19 ik dacht dat ie ouder was ... |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 11:06:12 )
|
|
op zijn server????(keek trouwens net bij icq bij rzwmagic z'n comments....kijk ook eens?) |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 11:04:16 )
|
|
robbie is nog ziek die zat thuis maar hij kwam misschien wel vanavond |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 11:03:48 )
|
|
kunnen het altijd proberen hij is nog wel vrij !!! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 11:03:04 )
|
|
neh....want robbie heeft geen icq op het werk.... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 11:02:51 )
|
|
waarop ?? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 11:02:17 )
|
|
zouden ze dat hier tof vinden....(mischien kunnen we szaraf vragen of ie nog wat asp wil hosten?) |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 11:02:10 )
|
|
nou zit ik alweer 3 minuten te wachten... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 11:01:07 )
|
|
wie is weg ? degene die hier was is volgens mij rob BTW >> thewall.nu ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 11:00:21 )
|
| |
|
www.patat.nu? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:58:26 )
|
|
't is vet en lekker? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:57:25 )
|
|
hij is nu hier weg of nie? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:56:47 )
|
|
wat heb je ineens met fritesaus ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:56:42 )
|
|
cookiemonster is available maar beetje te lang dacht ik ..... |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:56:18 )
|
|
www.fritesaus.nu |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:55:46 )
|
|
j.gruter@axent.aegon.nl |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:55:35 )
|
|
www.cookiemonster.nu |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:54:48 )
|
|
jasper.... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:54:12 )
|
|
yep......we 'r us.nu |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:53:45 )
|
|
rob of jasper ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:52:35 )
|
|
hebbie nog wat namen bedacht? |
(
bilsker
)
(
24-06-1999 10:52:13 )
|
|
geef muh driemer zun ie meel eens... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:51:40 )
|
|
ik dacht dat die nieuwe vandaag zou komen? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:51:16 )
|
|
ja.....je wist toch dat riannie kwam? |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:50:24 )
|
|
dah was toch Jaspie? |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:49:43 )
|
|
bedoel je mij? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:49:31 )
|
|
en ik maar denken dat Rob dreamer was !!! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:49:08 )
|
|
domme aikuhl.......waar was juh nouw? |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:48:46 )
|
|
aha daar is ie weer ! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:47:37 )
|
|
Bilsk.......Dreamer....????? |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:46:03 )
|
|
he ho!!!! Ik heb Sane ingehaald.....!!!! |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:42:55 )
|
|
He...halloooo!!! |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:41:54 )
|
|
'k zou je vanavond ook een keer ZONDER wallen willen zien... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:40:52 )
|
|
Dreamer.......je vriendin heeft je toch niet weer verkracht he? |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:40:21 )
|
|
dag mr jasper..... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 10:39:48 )
|
|
hai...ben terug |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 10:39:11 )
|
|
nee hij zit achter een vuurmuur! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:36:45 )
|
|
[BILSK] heeft onze vriend geen ICQ? |
(
Mr Dreamer
)
(
24-06-1999 10:27:00 )
|
|
Wasington her's blacktop we are going down............-*- |
(
Mr Dreamer
)
(
24-06-1999 10:24:28 )
|
|
hij ging iets installeren maar ik denk dat alles bij hem plat ligt! hahahahhihihihohoh |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:07:06 )
|
|
wat is ond blacktoppie stil.... |
(
Mr Dreamer
)
(
24-06-1999 10:01:51 )
|
|
blacktop ?? where the hell are you ?? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 10:01:33 )
|
|
heeft onze blacktoppie geen icq? |
(
Mr dreamer
)
(
24-06-1999 09:57:04 )
|
|
blacktop >> thewall.nu ?? is dat wat? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:55:44 )
|
|
hi there alles wel vandaag ? beter als gister ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:54:30 )
|
|
iS LOOKING FOR 'BLACKTOP & BILSK' |
(
Mr Dreamer
)
(
24-06-1999 09:53:06 )
|
|
Dream on..... |
(
Mr Dreamer
)
(
24-06-1999 09:50:57 )
|
|
op www.nunames.nu kost het maar $25 !! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:47:26 )
|
|
is de FTP al up ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:33:30 )
|
|
beyondergod:mag ig dat accepteren? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:30:11 )
|
|
www.wakkermakendieregiomanager.NU! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:29:59 )
|
|
ik probeer wel ff wat te regelen het probleem is alleen dat er alleen irix op draaid en die licenties zijn enorm duur ! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:29:23 )
|
|
neuh.......regio manager.... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:29:04 )
|
|
btw rianne ? krijg je een female collega? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:25:43 )
|
|
Ik zei toch indigo? maar een indy mag ook hoor.... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 09:23:45 )
|
|
No, I'm sorry :) Ben ook veel te verstrooid de laatste tijd... *LOL* |
(
BeyonderGod
)
(
24-06-1999 09:22:24 )
|
|
indy bedoel je ? indigo is ff duurder dan FL 1000,- gebruikt !!!! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:22:04 )
|
|
Wanneer kom je die Indigo brengen? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:18:16 )
|
|
ben ff een Sun rebooten ben zo trug (start niet op) |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:15:36 )
|
|
neh..... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:12:40 )
|
|
neukme.nu kan nog !!!!! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:10:15 )
|
|
is ernog niet...rianne heeft zich verslapie |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:10:08 )
|
|
hotlinen dan maar laten we even het adres hier achter voor als de rest komt! hjoe is die nieuwe ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:06:54 )
|
|
groetjes trug aan (n)ovellico |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:05:06 )
|
|
niet.nu weg.....<JANK> |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:04:52 )
|
|
'k ga zo trouwens mijn hotline server ff opnieuw installen....kunnen we wat makkelijker chatten.. |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:04:05 )
|
|
zelfs me.nu is al weg |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:03:46 )
|
|
is al weg |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:02:41 )
|
|
www.niet.nu ? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:01:32 )
|
|
he...boon!!! |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 09:00:32 )
|
|
ok het moet dan maar....hihihihihihihi btw hoop namen zijn al weg sjezus heb jij nog wat verzonnen ? by alldomains.com is het trouwens $40 voor een jaar! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 09:00:24 )
|
|
Maak tyc nou niet boos...... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 08:57:06 )
|
|
yups.... btw de top dominator hier heeft maar 700 entry's totaal gaan we ff wat aan doen |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:55:15 )
|
|
Groetsels en friemels van Nico trouwens..... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 08:55:12 )
|
|
was er toen al arpa-net.... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 08:54:07 )
|
|
komt van bill zo noemen me al sinds dat ik 10 ben ! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:53:01 )
|
|
o yez..... |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 08:52:13 )
|
|
enutmienz? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 08:51:45 )
|
|
centric.nu is nog vrij !! |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:51:35 )
|
|
yep das me nick .....al jaren........... |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:51:05 )
|
|
ok...bean.....maaruh.....bilsk? |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 08:49:55 )
|
|
sjezus de goede oude tijd herleeft het is ik denk wel 4 jaar terug dat ik voor het laatst iets op een wall gepost heb |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:49:45 )
|
|
IM NOT MR BEAN BUT MR BOON |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:48:56 )
|
|
hehehe |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 08:48:40 )
|
|
prof wel.....prive over een uurtje of 3 |
(
blacktop
)
(
24-06-1999 08:48:26 )
|
|
hee blacktopper !!! wakker ? |
(
bilsk
)
(
24-06-1999 08:47:45 )
|
|
En jaspie.... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 08:37:46 )
|
|
DAG BOONSTRA! |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 08:33:45 )
|
|
And i'd like to welcome mr. bean to our wall today..... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 08:30:53 )
|
|
Nee....dan zijn het zwammo's.... |
(
Blacktop
)
(
24-06-1999 08:27:40 )
|
|
Ik denk belgische flippo's. Giftig dus, want je mag er niet op kauwen... |
(
Tycoon
)
(
23-06-1999 22:39:24 )
|
|
Floppo's? Zijn dat flippo's voor computernerds? |
(
Whaley
)
(
23-06-1999 20:30:32 )
|
|
I'm sorry.... |
(
BeyonderGod
)
(
23-06-1999 16:26:24 )
|
|
Tyc: Niet op je floppo's kauwen.... |
(
Blacktop
)
(
23-06-1999 16:11:38 )
|
|
Ja de Club Royal was weer lekker vandaag |
(
Whaley
)
(
23-06-1999 13:19:00 )
|
|
vreet vreet vreet... |
(
Tycoon
)
(
23-06-1999 12:36:19 )
|
|
Lol. |
(
Whaley
)
(
23-06-1999 12:03:26 )
|