The Wall

Grab your virtual spray can and abuse our wall!

Okay dude, you asked for it. I will be known as
and my impressive statement for the moment is
.

I am not a lame Spammer and to prove it I will enter the number I see here: [31]
The number is : .

Click here to see who dominates our wall. Click this button to see who's dominating our wall!
Click here to invite someone to sign the wall

Here's the damn' bunch of cyberstones it's all about.
Uhm.....isn't there a discussion group for these kinds of internet personaltiy disorders....like if your name would be WhaWhalWhaley wouldn't ya have multipli personalities? ( Blacktop )
( 29-07-1999 16:51:39 )
 
Potdorie, spectaculaire redding! Petje af hoor ( Icarus )
( 29-07-1999 16:25:18 )
Goed dat ik er nog ben! ( Whaley )
( 29-07-1999 15:38:47 )
Hmm.. something wrong with me.. ( W )
( 29-07-1999 15:31:16 )
Help! Help! Wh lost lanzaam op! ( Icarus )
( 29-07-1999 15:03:05 )
Hee Wha! Nog enkele stappen verwijderd van verdwijning in het nie... ( Icarus )
( 29-07-1999 15:02:13 )
Ja, maar het blijft minder. ( Whal )
( 29-07-1999 13:31:49 )
Identiteitscrisis? 't Is maar een monitor hoor! :))))))) ( Icarus )
( 29-07-1999 12:09:41 )
Hmm wie is Whale? :) ( Whaley )
( 29-07-1999 11:19:32 )
Ja, dat zeg ik. Het gesprek is goed, maar ik bedoel de monitor is nix. Alleen nix, maar ook nix alleen. Of zoiets. ( Whale )
( 29-07-1999 10:34:48 )
Goed gesprek wel ( Icarus )
( 29-07-1999 09:47:15 )
Nee, dat zeg ik. Die Amiga is wel mooi maar die monitor is nix. ( Whaley )
( 28-07-1999 20:42:44 )
 
Aan een monitor alleen heb je ook niks ( Icarus )
( 28-07-1999 17:34:18 )
Die monitor lijkt me alleen nix.. ( Whaley )
( 28-07-1999 16:36:29 )
vandaag zijn er mooie foto's van de Amiga NG op de Amiga.de website gezet. ( Whaley )
( 28-07-1999 16:36:04 )
Als ik 'em in je asbak? ( Whaley )
( 28-07-1999 14:43:28 )
Hey! Ik zit al een tijdje op sixdegrees btw, sjek het uit...ischwellache, vooral het idee er achter & who you meet. http://www.sixdegrees.com ( Icarus )
( 28-07-1999 13:16:47 )
Doorzichtige grappen! Als ik em in je...ehhh... ( Icarus )
( 28-07-1999 13:11:21 )
I-Book: doorzichtige wafelbakker? ( Blacktop )
( 28-07-1999 12:35:01 )
pray, plug, play, pray. ( Whaley )
( 28-07-1999 09:12:06 )
Nee joh gewoon plug&play. ( Whaley )
( 28-07-1999 09:10:07 )
Aan een UPS hangen en netjes shutdownen he... ( Tycoon )
( 27-07-1999 20:27:55 )
Gaat door op batterijen. iBook! ( whaley )
( 27-07-1999 19:15:33 )
En wat gebeurt er met een cybergrrl als de de stekker eruit trekt? ;D ( Icarus )
( 27-07-1999 15:16:19 )
Blij? ikke? mwoh. gaat wel ( Whizzkid )
( 27-07-1999 13:37:59 )
hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi ( whizzkid )
( 27-07-1999 13:37:22 )
YESSS!!! deze gozert gaat lekker bijna heel september naar zijn eigen cybergrrl 8P hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi hoi ( Whizzkid )
( 27-07-1999 13:36:58 )
Ja, laten we elke zin voortaan eindigen met een url http://www.amigascne.org ( Tycoon )
( 27-07-1999 13:36:28 )
En waar precies dan? http://www.niueisland.com/images/map.gif ( Icarus )
( 27-07-1999 11:24:00 )
Moet je maar eens kijken op http://www.visit.nu/ ( Icarus )
( 27-07-1999 11:11:59 )
Ik heb alleen geen idee waar het ligt. (een of ander klein eilandje ofzo) ( Whaley )
( 27-07-1999 09:54:32 )
Niue, zie http://www.iana.org/countryG-O.html :) ( Whaley )
( 27-07-1999 01:23:08 )
hmmmm... misschien werkt het alleen in explorer? ( Tycoon )
( 26-07-1999 22:31:25 )
Whaley: haha... op het werk werkt het dus ook niet! WEIRD! ( Tycoon )
( 26-07-1999 13:31:59 )
great page, dudes! ( luNix )
( 26-07-1999 11:54:38 )
volgens mij is .nu de landscode van een of ander eiland. ( Blacktop )
( 26-07-1999 10:29:54 )
Eigenlijk: nee...mijn ISP is geen isp maar gewoon een vriendje met een kabelmodem.....DNS provider is .nu ( Blacktop )
( 26-07-1999 10:28:56 )
You have an ISP in .nu? ;) ( Whaley )
( 26-07-1999 09:46:25 )
IT WILL BE ONLINE ANY TIME NOW: WWW.DUMP.NU ( Blacktop )
( 26-07-1999 08:49:16 )
Rare mensen op tv.. oh is dat niets nieuws.. hmm naja pech. rare mensen op de wall dan? :) ( Whaley )
( 25-07-1999 23:47:21 )
Hmm komt wel door hoor.. hihi ik probeer ook ASP pagina te bouwen maar het wil nog niet echt lukken.. file permissions denk ik ( Whaley )
( 25-07-1999 23:45:50 )
Poep in je hoofd! ( Whaley )
( 25-07-1999 23:45:10 )
Ugh! Vreemd.. probeer dat met 1 uitroepteken en het komt niet op de wall! ( Tycoon )
( 25-07-1999 22:37:10 )
Poep in je hoofd!! ( Tycoon )
( 25-07-1999 22:36:14 )
O ja, nu zeker weer wel, als het niet boeiend is! ( Tycoon )
( 25-07-1999 22:34:12 )
Shit, mijn entries komen niet door! :( ( Tycoon )
( 25-07-1999 22:31:47 )
Hmm Raggende Manne en Jan Smit. hmmmmm ( Whaley )
( 25-07-1999 21:47:06 )
heya Walter.. ( Tycoon )
( 25-07-1999 18:07:42 )
Armstrong heeft de tour gewonnen, McEwen de laatste rit (Rabobank ploeg) en geen enkele Franse ritoverwinning :) ( Whaley )
( 25-07-1999 17:41:43 )
Nee. En het FCS kantoor doe ik ook niet. ( Whaley )
( 24-07-1999 12:28:00 )
Zie ik jullie ook weer op Bizarre ? www.bizarre.nl ... Iedereen is welkom , ook al zijn er helaas geen ami compos. Cya. M4 ( M4-io )
( 24-07-1999 02:30:15 )
hmmm.. kun je dat hier ook even doen? Ligt nog een stapel formulieren van 3 weken :O) ( Tycoon )
( 23-07-1999 19:41:34 )
Even opruiming houden hier op kantoor. ( Whaley )
( 23-07-1999 16:30:02 )
Held is hier geheel cynisch bedoeld, trouwens vrinden, geen misverstanden graag ( Icarus )
( 23-07-1999 15:40:58 )
Àmerican History X gezien? Eigenlijk te erg voor woorden maar hier en daar een zeer vermakelijk moment...Daar staat onze held met swastica-tatoo over z'n hele borst...en wat er dan gebeurt....getverdemme ( Icarus )
( 23-07-1999 15:40:03 )
neh, een film over skinheads in australia.....op een gegeven moment komen er uit 1 VW busje zo'n 30 aziaten gerend om ze te grazen te nemen.....LOL ( Blacktop )
( 23-07-1999 13:26:28 )
Hoofdpijn!! ( Tycoon )
( 23-07-1999 12:50:44 )
Huh? Extreme Violent xxx-rated stuff? ( Icarus )
( 23-07-1999 12:31:52 )
Niet zo persoonlijk dat ik skinhead ben natuurlijk... ( Blacktop )
( 23-07-1999 12:30:54 )
en persoonlijk vind ik romperstomper ook wel goed ( Blacktop )
( 23-07-1999 12:30:23 )
Oldie but too Goodie: POWDER!! ( Blacktop )
( 23-07-1999 12:29:49 )
Wat dacht je van "Great Expectations"? ( Blacktop )
( 23-07-1999 12:29:25 )
Blaat. Ik heb hoofdpijn en een notice of written warning ofzoiets. ( Whaley )
( 23-07-1999 11:44:10 )
Ja, errug slecht geacteerd bijvoorbeeld. ( Icarus )
( 23-07-1999 09:17:39 )
Neeeeeej... The Matrix hadden we al besproken... die viel tegen... ( Tycoon )
( 22-07-1999 22:53:23 )
Jippie! :) ( Sane )
( 22-07-1999 21:03:07 )
Ik zie nix hoor. ( Whaley )
( 22-07-1999 17:48:59 )
Het zal wel niet helpen... ( Icarus )
( 22-07-1999 17:40:23 )
WOW! Nog twee nieuwe berichtjes en Magic's laatste bericht (nou ja; bericht ... gelul) is weer uit t zicht! :) ( Sane )
( 22-07-1999 17:39:21 )
dat wilde westen is idd HELEMAAL niks. Wat dacht je van "Matrix" ... is wel aardig ( Sane )
( 22-07-1999 17:37:33 )
AAAAARGHHHHH! Als ik iets NIET grappig vind is het wel Southpark, okeeeeeeeej? ( Icarus )
( 22-07-1999 13:29:02 )
Southpark? :) ( Tycoon )
( 22-07-1999 12:57:54 )
"Free Your Willy 3"? ( Blacktop )
( 22-07-1999 11:49:46 )
Is er nog iets om naar uit te kijken...qua fillum dan? ( Icarus )
( 22-07-1999 10:02:05 )
Dat wilde westen van The Fresh Prince lijkt me ook heeeeeeelamaal NIKS ( Icarus )
( 22-07-1999 10:01:23 )
BeyonderGod: Pas nou op joh...ik ga je voorbij hoor... ( Icarus )
( 22-07-1999 09:57:44 )
Tja...de Warries mogen straks leuk naar deel een (die ook tegenvalt, hebik gehoord), de Bondies krijgen straks weer een 007...zit er nog iets aan te komen? ( Icarus )
( 22-07-1999 09:55:30 )
Ik vond de Matrix ook best tegenvallen ja... Vooral die "data" die over het scherm liep... dom zeg... is gewoon een screensaver... draait hier op de computer van een collega van me... DUH! ( Tycoon )
( 21-07-1999 20:24:18 )
Wat voor een wel dan? ( Whaley )
( 21-07-1999 20:19:55 )
Ik ben niet zo'n Star Wars freak ( iSo )
( 21-07-1999 15:37:37 )
hmmm...'k vond de matrix (jaja eindelijk gezien) een beetje tegenvallen. ( Icarus )
( 21-07-1999 14:04:24 )
May divorce be with you ( Icarus )
( 21-07-1999 14:03:31 )
Yeah, with special light & magic effects! ( Whaley )
( 21-07-1999 13:29:13 )
ooooo goodie! ( Tycoon )
( 21-07-1999 13:10:29 )
better watch out or i'll tell george.....and he gives rewards too!!! ( Blacktop )
( 21-07-1999 12:11:55 )
BTW did you know thaat all existing copies/mpegs are illegal TSSK, TSKK ( Blacktop )
( 21-07-1999 12:10:55 )
STARWARS EPISODE 2:"I AM DESPERATE", soon to be followed by EPISODE 3 "I WANT MY DARTH MOMMY" ( Blacktop )
( 21-07-1999 12:10:00 )
more even since its uuencoded ehehehe ( whizzkid )
( 21-07-1999 11:16:10 )
alt.binaries.mpeg or something.. u sure u wanna download 1.2 GB tho? now where's my reward!!!! ( whizzkid )
( 21-07-1999 11:15:47 )
Quite a strange name for a Star Wars movie by the way... ( Whaley )
( 21-07-1999 10:20:34 )
I think it would be best to download it to your hard disk.. don't you think? ( Whaley )
( 21-07-1999 10:18:56 )
maybe under your bed? ( Blacktop )
( 21-07-1999 09:33:14 )
Even if he doesn't tell you? ( Whaley )
( 21-07-1999 09:07:09 )
if sombody knows it i wil reward it ( Tom )
( 20-07-1999 20:46:42 )
does anyone know where to download the newest star wars movie /i am desperate/ ( Tom )
( 20-07-1999 20:45:17 )
Mooie tourrit vandaag. ( Whaley )
( 20-07-1999 20:02:58 )
Dat zeggen ze allemaal... ( Tycoon )
( 20-07-1999 17:44:52 )
He! Beyonder! Ik loop in zie ik...vlucht naar voren! ( Icarus )
( 20-07-1999 15:55:00 )
Tot zover de Zangeres Zonder Naam. ( Icarus )
( 20-07-1999 15:53:52 )
Hij speelde op zijn gitaar (tingelingelin), en streelde zacht door m'n haar (tingelingeling), Nooit zal ik hem vergeten, hem en de Costa Del Sol ( Icarus )
( 20-07-1999 15:52:59 )
Wall history - 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 ALL
What do you want to do wrong today?