|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Oops |
(
Zenpa
) 23-12-2025 13:33:57 |
| 2026 |
(
Zenpa
) 23-12-2025 13:33:23 |
| Wens jullie fijne feestdagen en een vredig 3026 |
(
Zenpa
) 23-12-2025 13:31:22 |
| Greetings from Zeelst |
(
Zenpa
) 12-01-2025 20:22:37 |
| Hi Tycoon en Whizzkid, hoop dat het met jullie ook goed gaat? |
(
zenpa
) 20-02-2020 15:56:20 |
| Menty woont en werkt in Portland (OR), zenbroer in Vancouver (CAN). Beiden maken het goed, evenals zenma en ikzelf *zwaai* |
(
zenpa
) 20-02-2020 15:55:00 |
| hey there, oops I still alive see. greetz to all |
(
zenpa
) 15-02-2020 14:54:28 |
| zwaait terug |
(
zenpa
) 28-09-2017 11:50:01 |
| zenpa groet Whizzkid en Tycoon en andere Oopsers |
(
zenpa
) 23-09-2017 11:13:31 |
| zenpa was here, seasons greetings to all |
(
zenpa
) 27-12-2013 15:22:28 |
| niet naar marktplaats, eerder de stort denk ik |
(
zenpa
) 12-12-2011 15:28:48 |
| ben aan het opruimen. is er belangstelling voor commodore amiga-spul? |
(
zenpa
) 09-12-2011 13:25:39 |
| Mentos werkt bij Instant Action (voorheen Garage Games). Heeft een nieuwe relatie met Phoenix (zie facebook). Geen directe reisplannen voor NL. Wij wel, morgen terug naar Vhv 8-( |
(
zenpa
) 28-09-2010 08:13:54 |
| Mentie is eerst verhuisd naar Eugene (vlakbij Springfield!), woont nu in Portland. We hebben vakantie en reizen samen van Bozeman naar Portland. |
(
zenpa
) 22-09-2010 16:22:46 |
| zenpa, zenma en maantiet groeten Oopsers, ihb Whizzmans en Tycoon from Walla Walla, Washington |
(
zenpa
) 22-09-2010 06:10:12 |
| zenpa wenst alle oopsies goede feestdagen en een duurzaam 2010 |
(
zenpa
) 15-12-2009 23:30:06 |
| zenpa wenst alle oopsers prettige feestdagen en een goed 2010 |
(
zenpa
) 15-12-2009 23:28:43 |
| ben al halverwege de 120 ;-) |
(
zenpa
) 15-12-2009 23:27:39 |
| Mentat is jarig vandaag! Zenpa feliciteert hem met zen 30e verjaardag |
(
zenpa
) 12-08-2009 20:00:41 |
| We gaan naar Zweden, vakantie vieren en Willempie opzoeken. Groeten aan alle oepsers. |
(
Zenpa
) 21-07-2009 06:17:52 |
| niet veel nieuws van Mentie te melden. en die andere zen zit voorlopig weer in zwdn |
(
zenpa
) 05-09-2008 16:48:15 |
| Zenpa was hier and groet Tycoon, Whizzkid en andere Oopzers |
(
zenpa
) 09-08-2008 11:30:52 |
| wenst iedereen een goed Z00B |
(
zenpa
) 31-12-2007 17:06:04 |
| Diana is zondag uit het ziekenhuis ontslagen, gisteren is ze met Mentie naar Cyprus gevlogen, grtz. |
(
zenpa
) 27-12-2007 20:44:40 |
| gefeliciflapsteerd Whizzy en nog vele jaren erbij |
(
zenpa
) 23-12-2007 00:19:21 |
| vond het erg gezellig vanavond |
(
zenpa
) 23-12-2007 00:04:49 |
| dur is zelfs een homepage zenpa.nl, maar die isnie van deze pa 8-( |
(
zenpa
) 05-12-2007 21:49:09 |
| Zenpa zoekt de e-mail adressen van Whizzkid en Tycoon, Mailme op Zenpa at dse dot nl?? |
(
Zenpa
) 05-12-2007 20:20:29 |
| zenpa groets tycoon en whizzy |
(
zenpa
) 11-07-2007 20:18:14 |
| http://willemisverige.blogspot.com/2007_0 1_01_archive.html |
(
zenpa
) 28-03-2007 10:06:38 |
| zenpa greetz de ouwe hap |
(
zenpa
) 13-08-2006 14:27:15 |
| zenpa congratz mr and mrs Tycoon |
(
zenpa
) 13-08-2006 14:24:33 |
| mentie's comin' soon |
(
zenpa
) 13-08-2006 14:22:28 |
| yup, live and kickin'. Hi Whizzy hoe'stnou? |
(
zenpa
) 03-03-2006 09:03:24 |
| zenpa greetz oopz |
(
zenpa
) 02-03-2006 19:46:12 |
| zenpa congratulates tycoon |
(
zenpa
) 02-03-2006 19:45:28 |
| yup, uut eindhoven ;-) |
(
zenpa
) 19-02-2005 21:04:46 |
| http://web.okaygo.co.uk/apps/letters/flas hcom/index2.htm |
(
zenpa
) 19-02-2005 10:20:10 |