The Wall

Here's the damn' bunch of cyberstones that zenpa ever wrote
Let's have a social life. back to the REAL wall. Let's have a social life. back to the REAL wall.
Oops ( Zenpa )
23-12-2025 13:33:57
2026 ( Zenpa )
23-12-2025 13:33:23
Wens jullie fijne feestdagen en een vredig 3026 ( Zenpa )
23-12-2025 13:31:22
Greetings from Zeelst ( Zenpa )
12-01-2025 20:22:37
Hi Tycoon en Whizzkid, hoop dat het met jullie ook goed gaat? ( zenpa )
20-02-2020 15:56:20
Menty woont en werkt in Portland (OR), zenbroer in Vancouver (CAN). Beiden maken het goed, evenals zenma en ikzelf *zwaai* ( zenpa )
20-02-2020 15:55:00
hey there, oops I still alive see. greetz to all ( zenpa )
15-02-2020 14:54:28
zwaait terug ( zenpa )
28-09-2017 11:50:01
zenpa groet Whizzkid en Tycoon en andere Oopsers ( zenpa )
23-09-2017 11:13:31
zenpa was here, seasons greetings to all ( zenpa )
27-12-2013 15:22:28
niet naar marktplaats, eerder de stort denk ik ( zenpa )
12-12-2011 15:28:48
ben aan het opruimen. is er belangstelling voor commodore amiga-spul? ( zenpa )
09-12-2011 13:25:39
Mentos werkt bij Instant Action (voorheen Garage Games). Heeft een nieuwe relatie met Phoenix (zie facebook). Geen directe reisplannen voor NL. Wij wel, morgen terug naar Vhv 8-( ( zenpa )
28-09-2010 08:13:54
Mentie is eerst verhuisd naar Eugene (vlakbij Springfield!), woont nu in Portland. We hebben vakantie en reizen samen van Bozeman naar Portland. ( zenpa )
22-09-2010 16:22:46
zenpa, zenma en maantiet groeten Oopsers, ihb Whizzmans en Tycoon from Walla Walla, Washington ( zenpa )
22-09-2010 06:10:12
zenpa wenst alle oopsies goede feestdagen en een duurzaam 2010 ( zenpa )
15-12-2009 23:30:06
zenpa wenst alle oopsers prettige feestdagen en een goed 2010 ( zenpa )
15-12-2009 23:28:43
ben al halverwege de 120 ;-) ( zenpa )
15-12-2009 23:27:39
Mentat is jarig vandaag! Zenpa feliciteert hem met zen 30e verjaardag ( zenpa )
12-08-2009 20:00:41
We gaan naar Zweden, vakantie vieren en Willempie opzoeken. Groeten aan alle oepsers. ( Zenpa )
21-07-2009 06:17:52
niet veel nieuws van Mentie te melden. en die andere zen zit voorlopig weer in zwdn ( zenpa )
05-09-2008 16:48:15
Zenpa was hier and groet Tycoon, Whizzkid en andere Oopzers ( zenpa )
09-08-2008 11:30:52
wenst iedereen een goed Z00B ( zenpa )
31-12-2007 17:06:04
Diana is zondag uit het ziekenhuis ontslagen, gisteren is ze met Mentie naar Cyprus gevlogen, grtz. ( zenpa )
27-12-2007 20:44:40
gefeliciflapsteerd Whizzy en nog vele jaren erbij ( zenpa )
23-12-2007 00:19:21
vond het erg gezellig vanavond ( zenpa )
23-12-2007 00:04:49
dur is zelfs een homepage zenpa.nl, maar die isnie van deze pa 8-( ( zenpa )
05-12-2007 21:49:09
Zenpa zoekt de e-mail adressen van Whizzkid en Tycoon, Mailme op Zenpa at dse dot nl?? ( Zenpa )
05-12-2007 20:20:29
zenpa groets tycoon en whizzy ( zenpa )
11-07-2007 20:18:14
http://willemisverige.blogspot.com/2007_0 1_01_archive.html ( zenpa )
28-03-2007 10:06:38
zenpa greetz de ouwe hap ( zenpa )
13-08-2006 14:27:15
zenpa congratz mr and mrs Tycoon ( zenpa )
13-08-2006 14:24:33
mentie's comin' soon ( zenpa )
13-08-2006 14:22:28
yup, live and kickin'. Hi Whizzy hoe'stnou? ( zenpa )
03-03-2006 09:03:24
zenpa greetz oopz ( zenpa )
02-03-2006 19:46:12
zenpa congratulates tycoon ( zenpa )
02-03-2006 19:45:28
yup, uut eindhoven ;-) ( zenpa )
19-02-2005 21:04:46
http://web.okaygo.co.uk/apps/letters/flas hcom/index2.htm ( zenpa )
19-02-2005 10:20:10
What do you want to do wrong today?